Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDivnovědecké trojauditorium o psech
18. 10. 2001
0
0
2508
Autor
Spvrivs
Proč se říká, že někde "chcípl pes"? A jak se na to příjde, že chcípl zrovna tam, když je mnohdy zakopanej někde úplně jinde?
A kde se potom bere to pořekadlo, že je v něčem "Zakopanej pes"?
A co to znamená, když se jde k "jádru pudla"? To se ten pudl jako rozčtvrtí nebo se mu leze do "zákopu" či co?
Zajímavé a podnětné. Myslím že si udělám nějakou tu poznámku. Ale omlouvám se, byla to jen fraze. Na to jsem moc liný :-))
Monty_Python
01. 12. 2001Bezejmenny
21. 10. 2001Semipalakva
21. 10. 2001
viktore, sqěle položené otázky :)))) jsem moc moc zvědav na vysvěTlení :)))
zoo :))))
Semipalakva
18. 10. 2001Viktor_Čistič
18. 10. 2001
Čoveče, teď bych se zabila, že mi vyprchalo z makovice osvětlení vzniku "jádra pudla", páč na to jsem jako na slovní hříčku navinutou na němčinu kdysi narazila. Neva.
Historku, jo?
Švagr celej život samej pes. Před asi deseti lety dal se na dogy a jejich chov. První jeho pes byl (jak je pro německé dogy typické z osmadevadesáti procent) tupé, radostné a bezelstné zviřátko, což u černé slintající stvůry s krhavým zrakem, dosahující mordou ledabyle k loktům běžné populace, málokdo vytuší. Spoluobčané činili na chodníku před švagrovým domkem zřetelnou kličku, zjevnou najmě za sněhů.
Švagr navštívil jednou kolmo okresní město. Rozumějte - nechával se tím psem vytáhnout do kopce. Připoutal kolo ke stojanu, psa ke kolu. Spokojeně se odebral do zverimexu. Jak asi tušíte, po návratu našel ke stojanu připoutaného jen toho psa - mezičlánek v osobě (věci) zánovního horského kola zmiznul.
Že ten pes je naivní jak tágo nás vědělo tak deset. Tak kdo, kruci, z jinak počestné rodiny to kolo lohnul?