Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePátek, nikoliv 13-tého.
Autor
Modona
Čtvrtek 18.9.2001 cca 20.30 hod.
Sedám k "soustruhu" a píšu.
Píšu pokračování předchozího medajlonku, teď s názvem "Madona".
Docela mi to jde a až dopíšu, musím ještě opravit tu "báseň lyrickou nerýmovanou", kterou jsem vyrobila včera. Pořád se mi to nějak nezdá.
Je skoro devět a slyším, že přichází syn, asi se jde najíst.
Dokud jí, je ticho, ale pak to začne.
" Mami, co tam píšeš?" "Pusť mě tam na chvíli, chci se na něco podívat." "Máš snad svoje PC." odpovídám. "Mami, musím jet pro Lindu, půjčíš mi auto?" "Máš snad svoje, ne?!" odpovídám. "No to mám,ale nemám benzín.", odvětí syn. Pořád to samé, myslím si.
No, není šance to dopsat, jdu si napustit vanu. "Mami",přeruší moje vanové uvažování. "Co je proboha? ", už vrčím. "Jaké heslo má ten počítač?" Zpozorním "Jak, jaké heslo?".
"No, ono mi to zamrzlo, tak jsem to vypnul.".
"Kruci, kdo Ti dovolil na to sahat! Uložils mi ty texty????????" řvu z vany. " Jééé, Tys to neměla uložené? To mě nenapadlo, ale bylo to hezké, četl jsem to, to je škoda.".
"Adame, vem si klíče od auta, a vystřel! A vem mi někde benzín."
Chvíli ještě čekám ve vaně až byt ztichne a pak jdu zjistit rozsah škod.
No jistě, všechno je v čudu. No nic, aspoň půjdu jednou včas spát, ráno nemusím vstávat, budu spát nejmíň do desíti.
Pátek 19.9.2001 9.07 hod.
Ze spaní mě vytrhne zvonění mobilu. Koukám kdo volá, proboha Adam, co zas chce!? " Ano Adame, co se děje?",ptám se ještě poněkud rozespale. " Mami, asi mi odtáhli auto." "Jak asi????????" tážu se poněkud tupě. "No asi, protože jsem volal na odtahovky, a nikde není."
Pátek 19.9.2001 11.45 hod.
Už vím naprosto jistě, že mé auto někdo zřejmě odtáhl, jenže nikdo neví kdo:-((((((((