Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAgrese ganitovím kamenem
Autor
pruhy
Už zase zamnou jde! Proč se plíží jako škodná za každým mým krokem?
Jak vždy zrychluji a snažím se jej setřást ale on má svůj cíl chce mne!
Stále přidávám vcházím mezi stromy každý stí jest promne nepřítel i skrýš.
Skočím do křoví tak rychle že si nemohl všimnout. Hledím zpět a on nikde.
po dlouhém čekání musím pokračovat zas cítím jeho přítomnost je mi v zádech!
Cítím jeho kroky dech ten hnusný smrad co se z něj táhne fuj je i na zvracení !
Musím utéct ale kam?
Hledím do země a snažím se nezakopnout tu vidím před nohou Ganitoví kámen.
Rychle se jej chopím a pokračuji snad si nevšim! snad si nevšim!
Rychle se otčím a máchnu rukou s kamenem v pěsti za sebe. Trefil jsem cíl a s dutou ranou padá k zemi.
Skočím na něj Ty zmrde! Ječím a biji jej do všech částí těla Ganitoví kámen je dokonalá zbraň. Tak pevný a příjemný do ruky. Utoj je básní pro oba. Vzduch je cítit krví a to mne nestačí stáhnu mu kalhoty a narvu mu jej do prdele!
Pasíruji mu tem Ganitoví kámen a z nevědomí jen trochu chrpčí víc než bych čekal. Kámen je trochu ostrý a tak stříká i nějaká ta krev.
Jak bych mu tam narval šišku dalo by se říct to jej odnaučí mne sledovat!
Zhyň bastarde a kopnu si do něj. Náhle ve mne hrkne to není on!
V tu cítím ránu a bolest v rektu ten zmrd jej měl také.
A tak teď s cizincem na zemi oba Ganitoví kámen v prdeli.