Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se14. 3. 2010
Autor
Sirup
Prima. Vidím, že mé psaní přimělo mnohé lidi k tomu, aby je okomentovalo, což pokládám za pozitivní přínos. Někteří vyjádřili i malé antipatie, ale přesto mě čtou dál. To také považuji za pozitivní rys. No a je tady neděle a venku již nesněží. Neděle, neděle, zítra pondělí. Jestli nehrajete Reversi, určitě začněte. Je to fajn, systém černá - bíla, čili bílá, černá, bílá, černá, bílá, černá .... bílá občas vítězí. Hraji to už nějaký čas s PC a mám to na "hard" obtížnost, a jen málokdy mě počítač porazí. No budu se muset poohlédnout po větším výkonu. Čtete i něco jiného než literaturu na Písmáku, kromě novin? Co třeba: B. Graham: Inteligentní investor, nebo J. Jílek: Akciové trhy a investování, nebo J. Huiziga: Homo ludens, nebo raději I. Kant: Kritika čistého rozumu, praktického a soudnosti?
To nechám na vás. Já zatím přežvýkám nějaký komiks, že by Order of the Stick? No, tak zataženo a nezaprší. To ztuhlé za tím krkem, zdá se, že trochu povolilo. I vám?
No to by stačilo, že? Dobrá tedy, uslyšíme se zítra.
Jo a taky doufám, že mě budete pravidelně číst a dáte si mě rovnou všichni do oblíbených, jasný?! Čusík.