Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNové PC, základní verze
17. 03. 2010
6
22
2170
Autor
snake_01
Firma DELL uvedla včera před půlnocí na trh zcela nový model přenosného počítače, navrženého speciálně pro potřeby kubánských marxistických intelektuálů:
φDELL
22 názorů
Talu ben Kohelet
17. 03. 2010
To mi připomíná ten starý vtip:
Pobožná panička se potuluje večer kol hřbitovní zdi a z křoví zaslechne štamot, na to reaguje otázkou (vystrašeně): "kdo jsi, duchu?" a křoví jí odpovídá: "Já sem du chcát!"
aleš-novák
17. 03. 2010
Pak bychom se ovšem nemuseli půlit, neboť bychom byli vlastně oba jeden. Asi. Nebo tak nějak... :o)
Ale není to dokonalé: mně je 24, mohl bych být klidně Syn, Aleš je ve věku Otce, ale kdo probohaživého bude hrát Ducha svatého? :o)
aleš-novák
17. 03. 2010
navíc rvát se do krve na bůhvíkolik kilometrů, atejně by z toho mohla být tak akorát počítačová bitva, a co z toho, nuž teda, zkusím napsat adminovi, zda se nedá tip rozpůlit, zřejmě bychom byli jediní dva, kdo by měl zlomek v počtu tipů, to stojí za to, ne? Co třrba Papouch? Ten si nebude vědět rady? :o)
aleš-novák
17. 03. 2010
čekala jsem něco jako že "tak ať se rozdělí bratrsky on se mnou"... nezklamali jste, tak dobře, napůl :-)))
Jeden spolužák mi vyprávěl, že u nich bratrské dělení probíhá tak, že jeden půlí a druhý si vybere jeko první - takže radši napůl, abychom předešli krveprolití :o)
aleš-novák
17. 03. 2010aleš-novák
17. 03. 2010
jinak: ne, ve verzi pro nemarxistické kubánce byl HARDWARE vyměněn za HARDMARE (těžká noční můra)