Ale pamatuješ, kdo jediný pochopil Malého prince... Had sice nejni jako kdejakej pes, není to totiž jen čumák, který má studený, ale má to i výhodu, neboť dokáže řečit věci chladnokrevně - a navíc had už není bezpázeřní...
Plaz: nj, budoucí češtinář:)
dneska jsem si na jednoho hada sáhla, byl hezky suchý a teplý, dcera ho chtěla vzít s sebou pro pani učitelku
Naopak, narozdíl od vás všech tenhle hnusný had dal majdíkovi první tip do prvního publikovaného díla a chválil ho za práci s rýmem...
ty si ale hnusny zly hadisko.... :D
z toho si nic nedělej, majdíku
to jsou jen iniciační procedury, vydrž:)
To bych nerad - ale sranda muší být...
snake :D
boooze, ved vy autorku tak odradite a znechutite ze uz voooobec nic nikdy na pismak nenapise!!!!
nevím, občas se mi stává, že mi něco přijde nedotařené nebo prostě blbé, a pak mi rupne v kouli :o)¨
znělo to asi tak:
až nastane čas
poznáš to
az budeš
prosím nezrychluj
vydechni
a
neptap se
tím co ti
stojí
snake: no já vím, na tebe by mi krádež neseděla:)
no ale neposuzuju, nečetla jsem to, ale stejně bych se zeptala autorky, at se s tím dělá cokoliv - pročs to teda smazal?
Jo. jenže to, o čem se diskutovalo, nebyla koláž, ale prachsprostá krádež: koláž je svébytné dílo a spočívá v mozaice slov, které vytvoří soběstačný text s odlišným významem :o) (nejsem plagiátor)
Snake: Hade, co to vyvádiš? Teda já jsem přišla až ted, dyš už to bylo smazané, tak nevím...ale s dělaním koláží bez souhlasu autora nesouhlasím, btw. to už se tady nedávno diskutovalo u Pozéra.:P
Právě jsem publikoval na hlavní stranu koláž z této básně, doufám, že se autor/ka na mě nebude zlobit - mj. je to na popud Metty, takže vás tímto všechny zvu... :o)
aaaa tak hlboko som to veru neskúmala, no hej, tak v tomto prípade by som radila drahej autorke aby šupky upky dané téma opustila (aspoň do stovky) :)))
Petrusha: 15, ptala jsem se jí u předchozího díla:)
skade viete, kolko má autor/ka rokov?? nech pozerám, kam pozerám, nič nevidím
Plaz: :D já to pochopila tak, že autorka chtěla vší silou opak, což by se mohlo rafinovně projevit posledním formálně dokonalým čtyřverším:)
V jakých skriptech ležíš, Metta-texte?
Jo, ale některé části díla by se možná hodily jako prology k písmáckým diskusím:P
zabita basen o sebevrazde.... suhlasim s hadom... :D
Ale zabíjet rýmem v básni na téma sebevražda je skoro metatextové, nemyslíš, Metto? Navíc jestli se podaří autorovi přimět kohokoliv za čténářů, aby si po přečtení sáhnul na tepny, je to další metatextový úspěch.
Janak ale (autorovi): Souhlasím s Mettou, některá témata je dobré nrchat dozrát, nebo si na poznámky o nich vyhradit speciální šuplík. Ale na druhou stranu chápu tu touhu zjistit, jestli už právěteď nepřišel čas, kdy by to mohlo stát za to. Věř mi, že ne. Zkus to se sebevraždou (pokud přežiješ) znovu tak ve dvaceti :o) To už většinou pomine ta nejakutnějí patetičnost a člověk se na různá témata začne dívat trochu jinak.
piš to kratší:) toto se dá říci i čtyřverším
nech si kdyžtak těžká a závažná témata na potom, dobře míněná snaha sklouzne často do patosu a kýče, ani nevíš jak
ty rýmy...hlavně udělat/podělat, odbíjet/vybíjet, ráda/kamaráda by zabily jakékoliv téma
vela citaj, skus pisat o jednoduchych veciach neobycajne a vyhybaj sa temam tazkym, ktore nevies spracovat... ta tvoja basen je ako balvan na krku...
ale ved ty sa vypises, vzhladom k tvojmu veku :D
téme je skutočne krehké, báseň je však obludná, prepáč ... ale nenašla som skutočne žiadne iné vhodnejšie slovo
zabehlo mi susto kdesi v krku... fuuuha... tazko stravitelne dielko.... a to bububu... ajajaj... :(