Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seK.O.U.L.E. / Postava, místo, věc
30. 03. 2010
1
26
3988
Autor
naira
Nekonečná poušť
Horolezkyně
marně hledá hodinky…
Opuštěná autobusová zastávka
Stará panna
listuje zápisníkem…
ZOO v pravé poledne
Bývalý ministr
se opírá o cisternu…
Na břehu jezera v podvečer
Zubař u padáku
klečí teď bezzubý…
26 názorů
OldRiverMan01
02. 04. 2010
..v poho...však neberu...jen mám ,,skvělou náladu" ...promiň... dobrou...
..opravila jsem to...i dík radě moorgaanově...na miniatury... ...ještě to taky můžu smazat... :)
Víťo..či Tome...tak jsem původně myslela, že to píšeš někdy hodně pozdě...či jinak společensky unaven...ale koukám na čas...a jsm,e zmatená,... tak asi nic...:DDDD... ..............dík za čas
zdravím Petře...početla jsem si...a máš recht..no haiku to není..možná ta posl.. ..znáš mě...honem honem..a...díky moc...za ocenění mých snah...nezapomenu...;)))
čau Syde...:..tak som mala ty prve tri vymazať...:DDD...no bola to rychlovka...priznávam dobrovolně...díky za zastavení a koment...;)
První tři mi připadají jako začátky něčeho, co by se teprve mohlo napsat... Čtvrté na mě trochu mrklo :-)
ahoj horolezkyne - jako byvaly ministr ti musim rict,ze do ZOO nechodim v poledne..ale je fakt, ze jsem po odchodu z ministrstve dostal zlaty padak a nejak bezzubne se ted snazim vyprostit ze sparu jedne stare panny ...jedinou zachranou asi bude cisterna piva , kterou si postavim k jezeru a zacnu vypisovat do sveho zapisniku vsechny autobusove zastavky, kde jsem mel v podvecer nahodny sex.-))...
..dam ti tip za napad- ale formu HAIKU to ovsem nesplnuje..dal bych to do miniatur!
blboun nejapný
31. 03. 2010
..no přemýšlela jsem do čeho to dát, blbůstky, miniatury, volné verše - to je jistota v uv.. ..ale díky...to mi stačí.. ...cením si...fakt dík..;)
blboun nejapný
31. 03. 2010blboun nejapný
31. 03. 2010
...no nemám času...co nenapíšu dnes..či nepošlu...tak zítra ani náhodou...když chodím dom kolem osmé..i pozdějc.. (proto posílám do těchto zbrkle...) ..;) ........a je to úplně špatně...?