Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNadační fond Cultura Bohemica vyhlásil literární soutěž
Autor
řádek
Nadační fond Cultura Bohemica vyhlásil literární soutěž
Díla posílejte ve třech vytištěných exemplářích a v elektronické podobě na CD na adresu: Nadační fond Cultura Bohemica, Zámek Český Krumlov 57, 380 01 Český Krumlov. Zásilku opatřete svou čitelnou a adresou a dalšími případnými kontakty. V adrese uveďte své občanské jméno a připište informaci o případném pseudonymu, který používáte pro literární činnost. Uzávěrka příjmu rukopisů je 30. června 2010. Rukopisy děl se nevracejí. Soutěžící budou uvědoměni o případném postupu do finále do 31. srpna 2010. Soutěže se mohou zúčastnit literáti z celé ČR, ve věku 18 let a výše.
Víkendový pobyt v Českém Krumlově spojený s kulturním programem čeká na vybrané finalisty v listopadu a vyvrcholí 14. listopadu 2010 galavečerem s předáváním cen v českokrumlovském Městském divadle. Hlavní cenou je vydání vítězné knihy spolu se zajištěním distribučního servisu.
Aktuality a vývoj soutěžního klání sledujte na www.culturabohemica.cz.