Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJMÉNO SLAVNÉHO UMĚLCE ZNEUŽITO!
21. 04. 2010
7
12
1998
Autor
snake_01
Jméno slavného umělce zneužito:
Včerejší mítink příznivců
komunistické strany přerostl
v masivní protestní akci proti
činnosti islandské sopky.
Davy pak jednohlasně
vyvolávaly jméno slavného
českého umělce:
NEPRAŠ, NEPRAŠ!
12 názorů
u nás majú výhodu, že máme podstatne väčšie percento sociálne závislého obyvateľstva ako u vás ... a to im zežere šecko za trochu gulášu a jedno pivo ...
aleš-novák
21. 04. 2010
a tak jako v pohode :) len ma tá zhoda pobavila ... u nás sa tiež roja kdejaké hm ... narážky an kvalitu našich vrcholných predstaviteľov - lichotivé ani omylom :)
Aha, tak to jsem klidný - Cimrman se nekoná - ˇ:o) Já to sice neviděl, ale dovedu si to představit - antipropaganda se u nás v poslední době nějak zahnízdila či čo...
:))) som videla jedného vášho veľmi oblubeneho politika, čo po ňom vajcia hádžete na žltom pozadí kde červeným písmom kričalo - zruším islandskú sopku :)))
niečo podobné už som videla v grafickom spracovaní už včera ... sice sa jednalo len o istého ľavičiara, nie priamo komunistov, ale inak pointa tá rovnaká :)
Proměna ostrovní kuchyně:
Na Islandu dnes
probíhá festival
gastronomie
servírují se
sírové delikatesy