Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seThe Bible is Bullshit
31. 10. 2001
1
11
3200
Autor
Knihovník
11 názorů
Opravdu se nezlobte, nerad jsem se Vás dotknul.
Ovšem mile rád si přečtu nějaké Vaše další invektivy.
Nerad jsem se Vás dotknul.
Ovšem mile rád si přečtu nějaké další invektivy.
Zklamu tě, ale nestydím.
Ovšem mile rád si přečtu nějaké další invektivy.
Díky za definici a rozbor slova "úvaha" - v prologu také zmiňuji že se možná spíše jedná o "burzu nápadu" , což byla možnost, která se zde také dala vybrat.
:) no a těch 7let je doba po kterou se zde na písmáku pohybuji, asi bych si to měl změnit.
Ono, dílo je z roku 2001, tedy bych to sem musel dát tak když mi byl jeden rok ... Ehmm.
Ale být opravdu sedmileté dítě, jistě by mne tato kritika posadila na zadek a velmi bych se za sebe styděl.
Najmladšia
11. 03. 2008
skoda, ze´s to nenapsal, dyby se vynechal vulgarismus "bullshit" a nak ta upravicka, byla by to, podle me, bajo basen a bohuzel az moc pravdiva.....
It's time for you to love one another
It's time for you recognize your brother
It's time for us to stop killing our mother
It's time for us to care for eachother
Yes, yes, yes, yes, yes!!!! And one more time YES!!!!
já mám dneska smůlu, nejdřív jsem od tebe četla hloupý auditorium, a teď tohle
ne knihy, ale lide jsou hovada. A cim vetsi prase, tim vic se s radosti vymlouva - to ne ja, to kniha....
O tom to (taky,možná hlavně) je, že lidi jsou hovada.
A kdo napsal ty knihy a proč ? Odpověď se zdá jednoduchá, ale nemyslím, že je ...