Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se***O náladě předvolební 05/2010***
Autor
Štěpa z Hřibska
I na jaře v roce 2010 se mi stále zdá, že staré římské o dějinách, které "...jsou učitelkou života" je stále stejně platné a jedná se tedy podle mne již o staletími prověřený zákon.
V atmosféře předvolebních namlouvacích motýlích tanečků, vyvstává mi na mysli , co že si to vlastně přeji, a co že si zase určitě nepřeji.
Co nechci:
1. nechci,aby o mém osudu rozhodovali bolševici rudí a oranžoví. Rudí jsou stále rudí, ne-li ještě rudější a od oranžové je podle mne jen krůček k hnědé
2. nechci svým dětem nebo vnukům jednou vyprávět o pocitech člověka vyhnaného ze svého domova pod zřetelně průhlednou záminkou třídního boje nebo pod méně průhlednějším bludem o sociální (nebo socialistické?) spravedlnosti
3.nechci, aby o mně rozhodovali cizáci nebo byrokrati z EU
4.nechci za předsedu vlády ČR rudo-hnědého uzurpátora moci s bolševickými sklony Jiřího Paroubka
5. nechci barvu zelenou, stala se pro mne s přibývajícími roky bohužel již jen symbolem pro jinou potenciální totalitku
Co chci:
1. chci pokud možno svobodně žít a pracovat v naší zemi bez pocitu křivdy.
2. chci zachovat právo na soukromý majetek a právo soukromého hospodaření, jakož i rovnoprávnost všech ostatních vlastnických modelů majetku i výrobních prostředků (soukromé, jiné- družstevní, státní)
3. chci spravedlivější (neprogresívní) zdanění všech občanů ČR bez rozdílu rasy, původu, společenského postavení.
4. chci, aby lidé, o které se nepostará jejich rodina nebo kteří se o sebe nemohou postarat sami nepadli až na dno a "na hubu". Aby neměli důvod přemýšlet o sociálních revolucích.
5.chci, abychom byli pokud možno hrdějším národem i třeba ve svazku EU, když je to prý nezbytné.
Zkusme se zamyslet nad odkazem naší historie. Přece snad většina z nás nechce, aby v ČR vládli nějací novodobí Habsburkové nebo pod pláštíkem oranžové barvy bolševici podepření komunistickou berličkou.
Miluji vodu. Jako nespoutaný svobodný živel. Miluji moře i řeku. Miluji volnost větru.
Chci být věrný svým ideálům. Chci být věrný především sám sobě. Zvolím v roce 2010 na jaře konzervativně. Zvolím tak zvanou tradičně velkou stranu. Někdo věrný zůstat podle mého názoru zůstat musí, aby zlu byl kladen efektivnější odpor.
Zdar a sílu!
J.Š. 24.5.2010