Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBěž hajlovat na staromák.
Autor
xjohykx
Jasně. Starší generace mohou smést můj názor ze stolu s tím, že nevím, o čem mluvím a mohu být rád za to, v jakém politickém režimu vyrůstám. Ano, naprosto souhlasím s tím, že si moji rodiče pro početí nemohli vybrat lepší datum. Jsem rád za to, že nevyrůstám v totalitním režimu, že jsem nezažil žádný válečný konflikt, že nevím, co je to hlad, strach a bezmoc. Jsem rád za to, že jsem si nemusel pařit kulky v těsných trenkách při spartakiádních cvičeních. Jsem rád za to, že mohu svobodně cestovat, vyjadřovat své názory, a že politici mi můj život znepříjemňují pouze pohledy z billboardů a svými vytříbenými názory. Proč teda tenhle bulvární nadpis článku?
Oblíkni si uniformu SS a vyraž na výlet do města. Otevři si v centru stánek s nacistickými rekvizitami. Podej na ministerstvo žádost o založení strany s názvem NSDAP. Veřejně hlásej, že holocaust je produkt novinářského spiknutí a hrubě se pohoršuj nad každým, kdo tvrdí opak. Snaž se ovlivňovat osnovy výuky a měnit fakta ohledně zvěrstev páchaných nacisty. Představ si prezidenta ČR, jak při novoročním projevu řekne, že nacisti jsou jen strašáci a je třeba s nimi mluvit, ne na ně nadávat. Veřejně se hlaš k ideologii nacismu a na otázky, zda se distancuješ od činů páchaných nacisty, neodpovídej.
Že jsem se uplně zbláznil? Omyl! Kolik turistů se v centru prochází v triku s Leninem? Kolik najdete v srdci Prahy stánků s komunistickými rekvizitami? Co KSČM a jejich popírání minulosti? Samožer Klaus a jeho prupovídky o tom, že nadávat na komunisty je dětinské? Pohoršování komunistů nad každým, kdo veřejně informuje o zvěrstvech, jaké napáchali? Zkuste si představit, jak bychom se dívali my na naše německé sousedy, kdybychom v Berlíně mohli zakoupit triko s Hitlerem a mezi poslanci by trůnili členové NSDAP. Jeli byste do takové země? Já teda rozhodně ne.
Možná jsem naivní idealista. Ale míra tolerance české veřejnosti k největším vrahům historie lidstva je neskutečná. Při svém krátkodobém pobytu v USA jsem se styděl za to, když jsem byl dotazován, zda naše současná parlamentní KSČM je opravdu ta stejná strana, která nás tu desítky let utiskovala.
Jak moc se svět pohoršil nad erby jednotek SS na helmách českých vojáků v Aghánistánu. Média veřejně lynčují a zostuzují dva vojáky, kteří pro naší zemi udělají více, než půlka parlamentu. Erby, které by 99% české veřejnosti ani nepoznalo, jsou najednou důvodem k tomu, zavrhnout oba muže. Nesouhlasím s těmi vojáky a jejich chování mi přijde dětinské a ubohé. Ale ještě ubožejší mi přijde podobná kritika od lidí, kteří ve své zemi tolerují příznivce nejzrůdnějšího režimu lidského bytí na planetě Zemi.