Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽalování Pánubohu
09. 11. 2001
3
2
2329
Autor
Kichot
(Capo I) 1) A f# Panebože, Ty to vidíš... h E Proč mě tolik, proč mě šidíš? A f# Proč mě šidíš o ty věci, h E však já tolik zase nechci. Ref:) A D E /:Jenom lásku, lásku, lásku mět s kým spát, A D E v klidu moci přebývat...:/ 2) Panebože, Ty to vidíš, proč mě o tak málo šidíš? Proč mi nedáš tolik málo, co by Ti to udělalo...??!!! Ref:) /:Jenom lásku, lásku, lásku mět s kým spát, v klidu moci přebývat...:/ 3) Hmm hmm.... (brumendo) Ref:) Jenom lásku, lásku, lásku mět s kým spát, v klidu moci přebývat...
2 názory
@LastSamurai: Jestlis pochopil racka, to by ses musel zeptat jeho. Já jsem to pochopil podobně. To je pro mě ten zázrak, zkusit si nějak interpretovat text, který bych já nikdy sám nenapsal. Nemůžu se s ním zcela ztotožnit, když jeho autorem je někdo jiný. Ale je možné pokusit se vcítit do někoho jiného, který myslí a uvažuje jinak, než já, má jinou minulost, jiné zkušenosti. A o to jsem se pokusil.
To je to, proč vůbec čteme a recitujeme jiné autory; jinak bychom mohli zůstat na tom, že budeme předvádět jen sami sebe ;-)
A to je také to, proč autorská čtení nemusí být vždycky zrovna zdařilá...
LastSamurai
05. 04. 2007
... a já jen, že důležitá je ta pravda - a ne ty slova ... a že je úžasný se potkávat s lidma, kteří tenhle "jemnohmotný" nerv vnímání mají - a ví o něm ....
... v klidu moci přebývat ....
- největší lidská báseň ...
...a já že se mi to nelíbí kvůli jednoduchosti textu...to bylo před dvouma hodinama....chyběly mi tam obrazy a důmyslné rýmy...a teď...? kolem čtvrté ráno...přemýšlím kolik smutnku muselo být v peru toho kdo psal... a možná i kdo zpíval...
Být šťastný je někdy zaslepující...tak já jen...že mě jednoduchost téhle prosby zase něco nového a trošičku smutného naučila...děkuju.