Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrahnu
Autor
Narcisa
Prahnu, prahnu jak největší pustina blížící se vyprahnutí. Mé žíly ztrácí svůj drahocenný obsah, obsah bez kterého by nebylo života. Ta ona krev se zastavuje a poslední kapky pomalu vysychají a derou se do vzduchu jako malé obláčky páry. Mé srdce přestalo bíti – bilo, kdysy a nemělo chuti přestat, bilo v rytmu klavíru či piána zpracovávající pulzující sonátu……ale jen na chvíli, tu kterou jsem trávila v oáze rozkoše, slasti a ukojení svých tuh, tam kde by byl každý více než-li spokojen, v omámení jejím. V ty momenty krev mi vřela, kolovala jak ve vénách statného hřebce v běhu až ten hřebec vyběhl a zastavil se za branami oázy, srdce zpomalilo. Tak to běželo stále dokola, jen do momentu kdy se prodleva mezi náručím a stavem konce prodloužila do nekonečna a nezastavila………………………
Zkusili jste někdy žít tak, že se ohlížíte na minulost na to krásné a toužíte v jeho navrácení, stále toužíte, jako by jste to tím chtěli přivolat, ale to nejde a vy sami víte, že to už nikdy tak nebude. Je to bod konce, chcete aby se smyčka opět zopakovala a vy se opět dostali na moment nejvyššího blaha toho rozkošně tetelícím se úsměvu, té poslední řasy vybočující z řady a lemující tak podivně, však krásně, tvar čokoládové panenky a zahlédli naposledy ty neposedné lokny splývající podél ustavičně svádících, poodkrytých ramen……..ale to nejde.
A tak, jak začínají dobré konce pohádek – byť ne té naší, začnete prahnout, usychat jak podzimní list, co se zuby nehty drží na větévce stromu, která mu dříve dopřávala nádherný rozkvět, pohled do slunce hřející jeho plochy a zbarvujícího do nevydaných barev, ale jednoho dne upadne, protože skončil jeho čas a všichni ho podupou, nevidíc tu vnitřní slupku co skýtá bolest.
Jak se člověk může podobat přírodě, je až neuvěřitelné.