Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seN.V.Ú. - Z celejch Beatles mám nejradši Napalm Death
Autor
Rock Storm
N.V.Ú. - Z celejch Beatles mám nejradši Napalm Death kniha 2010 (Cecek records)
Tak a je to tady. Dlouho očekávaná a avizovaná kniha o jedné skalní Old Punx kapele je venku. Vydání se ujal Cecek records a tímto alespoň já Jakubovi děkuji , že byl tak ochoten a rozhodl se obohatit své vydavatelství i o nakladatelství a jít do tohoto díla, které se prodává za 200 Kč a na 100% se nečeká zisk, protože lidi nejsou ochotni moc číst. Alespoň držím palce, aby se vrátily náklady tímto dílem vzniklé.
Samotná kniha byla tvořena na etapy formou rozhovorů, vzpomínek a vložek až neočekávaných. Komplet ji napsal a poskládal Alex Vostřesz , který působil v kapele v letech 1989 – 1994 jako basák. Co lze zde najít o kapele – Historie, Rozhovory, Texty, Historky, Alba, Fotky, koncerty.
A teď mírně podrobnější rozbor knihy. Takže cena 200 Kč, což je cena přijatelná za 148 stran. Historie kapely od dob ještě před samotným vznikem N.V.Ú. (rozuměj takto – v čem lidičkové vystupovali před Nepřichází v úvahu). Dopodrobna rozebrání kapely jako celku, hráčů jednotlivě a bývalých členů. Dále připojeno alespoň pár textů z alb a spousta ČB fotografií. Dále připojeny názory na kapelu od lidí jako je Koňýk, Petr Korál, Petr Růžička a další. Vtipné historky jak ze života skupiny, tak z koncertů, z těch koncertů je toho mnohem více. Samozřejmě i takzvané Jobovky a propadáky a mnoho a mnoho dalšího. Opět toto dílo doporučuji zakoupit. Pro mě hlavním kladem krom jiného je ten, že vše v knize je bez tiskové cenzury i cenzury vnitřní. A protože skupinu samozřejmě také znám není zde nic přibarveno ani upraveno. Takže klukům přeji ještě dalších alespoň 30 let hraní a ať konečně vyjde DVD + CD antologie.
Foto najdete zde
http://dark.radiogothic.net/fotogalerie/index.php/Koncerty-Festivaly-akce