Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selovčí
Autor
OldRiverMan01
Lovecké téma v klasice. Prdící zvuk lesních rohů, kachličky v loveckých salóncích rozličných zámků.
Jakási bříchatá, aristokratická, měšťácká uměřenost. Ano jsou tam cítít lesy, modravá zeleň jehličí, a všechen ten klid kratochvílného vraždění v dostatku a zábavě.
Na stěnách intarzované, inkrustované zbraně, mazlíčci pánů, smrtobijové zvěře. Růžky a parohy s cedulkami obsahujícími jméno lovce a datum.
Infakrt, syfl, rak... už dávno ty hajzly skolil. Ale do dnešních dnů nám ukazují brutalitu a nudu, jejich kdysi živých prstů na spouštích.
Pankáče do lesa pánů nepustěj´ mohl by tam nechat pivní láhve. Cesta do hvozdu je otevřená malejm dickům, co se hádaj jestli je .406 rigby lepší než .308 winchester. A dělaj ramena protože si vystřelili tropickou ráží plněnou NITROEXPRESS.
Kňour je pěkně hnusný zvíře ale radši budu obcovat s ním, než s těma ubožákama.
Bohužel je karma nefyzického charakteru, tak jako její důsledky. Chtěl bych vidět každého z nich, jak ve chvíli kdy vystoupí z auta dostane pořádnou kuli na komoru.
Zajíc se netrefí, medvěd ohne lauf, liška střelí radši do slabin.
Lovec by musel být sám Krennun.