Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePravda a lež
07. 02. 2011
0
10
851
Autor
Fialik
Pravda, to jest slovo ve kterém není lež, ale může člověk poznat jestli pravda není lež a naopak ta lež není pravda?
10 názorů
..doc ukecane a este pritom s otaznikom nielen u konci, ale i na zaciatku! (skus sa s tym este pohrat, bo je vidno, ze ani ty v tom este nemas jasno)
může. musí však pátrat, zkoumat a pokud se mu věci spojují v jeden fungující celek, ví, kdo ho podvedl
Ona někdy taková chyba dá vzniknout i něčemu zajímavému. Mimochodem, "Chybovat je lidské", to je taky pěkný citát, o kterém by se dalo přemýšlet.
Děkuji za připomínku. Ach čárka no chyba se může stát každému. Chybovat je lidské.
Pojmy jako pravda a lež jsou strašně relativní. Obecně, bez konkrétní situace, se na tom asi nedá moc nového vykoumat... Je ale půvabné, jak takové umístění čárky v souvětí úplně změní smysl na nesmysl. Pravda, to jest slovo ve kterém není.
To určitě bylo ale nevyznělo by to tolik a hlavně by to nebylo jako citát či úvaha. Děkuju za kritiku vážím si toho.