Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proslov

07. 02. 2011
1
5
649
Autor
Fialik

Jako maratónec blíží se do cíle, i nás čeká protržení cílové pásky zvané maturita.

Někomu otevře dveře do života, jiného však může srazit na kolena.

Záleží jen na nás jak se této cílové rovince postavíme.

Vběhneme-li do ní s vervou, pílí a odhodláním zvítězit a pokořit ji.

Věřím, že z nás všech budou vítězové našich maratonů a žádný poražený.

Jsem přesvědčen(a) o tom, že tyto dveře do života se nám otevřou.

A jimi budeme procházet vstříc novým závodům s hlavou vzpřímenou sebejistou a plnou životních cílů.

V životě jsme se s pár překážkami potkali a mnohé nás ještě čekají.

žijme své životy tak, abychom nikdy nelitovali svých rozhodnutí.

A když se otočíme zpět mohli se usmát a vykročili opět vpřed tou správnou nohou.


5 názorů

Fialik
08. 02. 2011
Dát tip
Proslov už byl prezentován. Četl jsem ho před 800 lidmi a klepal jsem se jak ratlík. Mělo to úspěch.

připomělo mi to proslov našeho starosty prvního září. Končil slovy "a kterou nohou vykročíme do nového školního roku, milé děti? Levou. KUPŘEDU LEVÁ!!!"

renegátka
07. 02. 2011
Dát tip
Zlomte vaz.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru