Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKapitola třetí- Proč???
Autor
Kokynek
Můžu vám jen říct, že jsem si to od našich pěkně slízla…
Sandra prostě taková rozmazlená, ale je taková, já to tak beru.
Teď vám budu vyprávět o nemožným, tak se pěkně usaďte a poslouchejte.
Je sobota sedmého listopadu a celá naše rodina Marečkova si vyrazila na procházku kousek za město…
Výborně jsme se bavili i dokonce Sandra věnovala zvýšenou péči Emě. Ptáte se proč ne mě??? No, asi protože už spolu skoro čtyři roky nemluvíme.
Najednou se ozvalo:
,,Crrrrrrrr!!!!´´
Tátovi zvonil mobil a tak ho vyndal z náprsní kapsy bundy a řekl:
,,Ano…´´
,,Jak to myslíte?? ´´
Máma se pozastavila a řekla nám:
,,Děti, jděte napřed my vás s tatínkem dohoníme…šup, Šup!!!´´
,,Ne, vždyť máme ještě půl roční smlouvu…To nemyslíte vážně…Máme tři děti co jako máme dělat???´´
Řekl táta do mobilu.
,,Nashledanou!!!´
Šli jsme sice ve předu, ale když jsem se otočila tak jsem viděla jak táta sedí v dřepu a šeptá něco mámě.
Bylo mi ho trochu líto, protože jsem ani nevěděla o co se jedná jsem se zase otočila a šla jsem dál.
Naši se brzo k nám přidali. Pochodovali jsme jak říkala Sandra jako parta debilů k domu kde máme byt.
Vylezli jsme dvoje poschodí a táta strkal klíč do zámku, ale nešlo mu to.
Ségra na měj zakřičela:
,,Tati, dělej prosim tě mám tam líčení a slepila se mi řasa!!!´´
,,Mám to zkusit???´´
Zeptala se máma.
Když se máma střídala s tátou tak jsem jen viděla nápis na, který zněl:
,,Exekuce´´
V tu chvíli mi to došlo, táta asi s mámou přišli o práci.
Rodiče nevěděli co mají dělat. Žádné kamarády ani známe nemáme, kvůli naší panovačný povaze…
Vyšli jsme jen tak před dům a sedli jsme si na jeho práh.
Mamku v tu chvíli něco napadlo vzala mobil a někam volala:
,, Ahoj Nelo, prosim tě….´´
Pak mamča něco zabrumlala a já ani nevím co…
Jediný na co si matně vzpomínám je asi to, že bylo hrozně pozdě a svítili pouliční lampy.
Nakonec někdo přijel a pak už nic….