Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePRAGUE MICROFESTIVAL 2011
Autor
jt
Sobota 14.5.2011, Krásný ztráty (Náprstkova 10, Praha 1)
18:00 Diskuze: "Poetics & Translocality"
20:00 Čtení: Carla Harryman (USA), Keston Sutherland (UK), Barrett Watten (USA), Lenka Daňhelová (CZ), Alistair Noon(UK/Berlin)
Neděle 15.5.2011, 18:00, Krásný ztráty (Náprstkova 10, Praha 1)
Čtení: Ondřej Buddeus (CZ), Jane Lewty (UK/Amsterdam), Adam Borzič (CZ), Joshua Mensch (CAN/Prague), Carla Harryman(USA), Stephan Delbos (USA/Prague), Jeroen Nieuwland (NED), Kasia Bazarnik (POL), Zenon Fejfer (POL), Megan M. Garr(USA/Amsterdam), Michal Šanda (CZ), David Vichnar (CZ)
Křest knihy: VLAK 2
Pondělí 16.5.2011, 18:00, Krásný ztráty (Náprstkova 10, Praha 1)
Čtení: Donna Stonecipher (USA/Berlin), Sean Bonney (IRL), Aodan McCardle (Northern IRL),Stephen Mooney (IRL/Berlin), Ulli Freer (GER), Jan Těsnohlídek ml. (CZ)
Křest knihy: Maurice Scully (IRL), Gilbert Adair (UK - Scotland)
Úterý 17.5.2011, 18:00, Krásný ztráty (Náprstkova 10, Praha 1)
Čtení: Sylva Fischerová (CZ), Dagmar Pokorná (CZ), Megan M. Garr (USA/Amsterdam), Martin Skýpala (CZ), Jane Lewty(UK/Amsterdam)
Křest knihy: Versal 9
Středa 18.5.2011, 18:00, Krásný ztráty (Náprstkova 10, Praha 1)
Čtení: Catherine Hales (UK/Berlin), Josef Straka (CZ), Laura Conway (USA/Prague), Karla Kelsey (USA/Budapest)
Křest knihy: David Vichnar (CZ), Louis Armand (AUS/Prague) a Stephan Delbos (USA/Prague)
Všechny večery Prague Microfestival proběhnou současně v angličtině a češtině, vstup zdarma.