Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyhlášení soutěže "Slovo má" - 14. kolo
Autor
slovoma
Vyhlašuji výsledky dlouhodobé soutěže "Slovo má" - 14. kolo – květen 2011 a zároveň se všem soutěžícím omlouvám za zdržení při vyhlašování způsobené pracovními povinnostmi. Děkuji za pochopení.
1. místo - Kamil Sikora
2. místo – Fabet Anal
3. místo – baaba
4. místo - viwian1
5. místo - Muamarek
První tři úvodníky budou vyvěšeny na úvodní straně.. od třetího místa. Hodnocení porotců pak najdete pod jednotlivými díly zveřejněnými ve sbírce - 14. kolo – květen 2011.
Vítězi patří gratulace a tričko.
Uzávěrka dalšího kola je poprázdninové 31. srpna.
Je opět mou milou povinností - poděkovat všem odvážným soutěžícím.. stejně tak jako porotě, které děkuji za ochotu a trpělivost, kterou má s mými požadavky a pruděním :-) Bude mi i nadále velkým potěšením, když budete opětovně tak odvážní a budete mít chuť se do soutěže zapojit i Vy. Prosím tedy, zasílejte svoje soutěžní díla za další období přímo mně do zpráv nebo použijte odkazu na stránce vyhlášení (tj menu Soutěže - Slovo má).