Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se" Vztahy "
Autor
Modona
Jistě to mnozí znáte, zažíváte, nebo o tom aspoň slýcháte. O "vztazích" o těch "mimo", lhostejno proč jsou, proč se staly, prostě někdy jsou. Někdy trvají dny, někdy týdny, měsíce nebo i roky..........
Víkendový den , poměrně neobvyklý čas na setkávání tohoto druhu. Obvyklý čas je spíš všední den, všední dopoledne, odpoledne, málokdy večer. Občasná setkávání, pohledy, letmé dotyky, někdy, občas i víc.
Setkáte se na obvyklém místě, v obvyklém hotelovém pokoji. Je toho tolik, co si chcete říct, toho, co jste si už dlouho neřekli, ale je mnoho i těch obyčejných věcí, které není kdy si říkat. Není mnoho času. 2-3 hodiny strávené povídáním, milováním, pár vykouřených cigaret.
Jednou za pár měsíců k tomu můžete přidat i čas na oběd, večeři. Nikdy z toho nekouká snídaně. A pak se rozloučíte letmým polibkem před kterým se jeden z Vás rozhlédne kolem.
Víkendový den a setkání na obvyklém místě.
Je toho tolik..............a tak málo času.
Dnes se není třeba loučit rychle, jede se nakupovat do města. Den se rozjasnil, snad vysvitlo i slunce.
Je k mání ještě pár hodin strávených SPOLU, je jedno KDE, je jedno PROČ.
Pak ještě společná káva a nad ní povídání s myšlenkami na loučení.
Teď by mělo přijít to rozloučení, ale cestou se zastavíte do obchodu s víny
Koupit vína manželce............
A pak už letmý polibek na parkovišti, před kterým se jeden z Vás rozhlédne kolem......
To rozloučení mělo přijít dřív, mělo, prostě proto, že člověk sice nemůže, ale také nemusí mít všechno.