Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se25. SUPERKOULE - dílo č. 5
Autor
soutěž KOULE
Milá Haničko,
až tenhle dopis budeš číst, bude ti nejmíň sto let, budeš mít šest dětí, protože nebude na antikoncepci, a ty máš tak ráda sex. Budeš mít 10 vnoučat a budeš mít velice početnou rodinu, budeš velice bohatá, a napíšeš knihu o životě, možná onemocníš na cukrovku nebo rakovinu, ale najde se lék a ty budeš zdravá, až budeš vidět jak ti vnoučata rostou před očima, budeš velice šťastná, protože to je ten nejkrásnější pohled na celým světě, jak se učí rozumět lidskému světu. A jsou takové upovídané, některé až moc tiché, přesto roztomilé a vzbuzují v nás ochranitelský pud. A ty budeš ta nejskvělejší babička, taková která bude moderně žít, a mít přepychový byt, a v lásce mít růže a věci z kůže, a hrát na harmoniku, po večerech na gramofon a se svým manželem ladit ten samý tón. Budeš ráda, že máš tak početnou rodinu, nikdo ti to nebude dávat za vinu, a jestli ano, tak ti budou závidět a budou ti nosit samý květ. Lichotit a říkat jak máš dokonalý svět. Ale to bude nakonec pravda, ty se nebudeš nikdy vzdávat, i když ti zemře dcera půjdeš dál, i když budeš nemocná vyléčíš se, a poznáš mnoho přátel, ale ne všichni budou hodní. A časem se naučíš poznávat kdo je a kdo není špatný. Tak se měj hezky a neplakej jen se na život usmívej, měj se ráda taková jaká jsi.
Pozdravuj tvoje vnoučátka.