Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZázraky
10. 10. 2011
1
16
78
Autor
FAE BOMB
http://web.katolik.cz/feeling/noha.htm
16 názorů
sv. André Bessette- nepodlehl rozkladu
http://cs.scribd.com/doc/109690080/milujte-se-2012-22
Na různý témata mám spousty materiálů, jen to zpracovat. V konceptech mám bordel jak někde u cikánů a furt nemám čas to nějak uklidit... :-)
Tak aspoň máš materiál k bádání. Všechno to prolézt včetně všech dalších vodkazů, který tam najdeš, to je docela fuška...
Nezakážeš, nezakážeš, nezakážeš! Stáhla jsem si ty odkazy a už jsem viděla to video - super!!!!
Já to chci zakázat!!! Furt je to v konceptech a jinde jsem to nenašel, takže fakt nwm, co se děje...
No já nevím, myslela jsem, že nám to tu dáváš k dobru!?! Ten článek byl moc zajímavý a díky, přečetla jsem se zájmem. A na ty další se taky kouknu, heč!
Tohhle používám jako archiv, pže to v budoucnu hodlám využít k sepsání úvahy, nebo tak něčeho. Tolik asi na vysvětlenou...
D: Ty potvoro, jakym zázrakem se ti povedlo vlézt mi do konceptu? Fakt nechápačka... :-)))
Páni! Inu, nic není nemožného. Teď už se co nevidět začnou pěstovat náhradní orgány z kmenových buněk, jak jsem se dočetla...