Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Incest

11. 10. 2011
1
4
860
Autor
saori

 

Když se probudil, jeho sestřička ještě spala. Opatrně vstal, vzal jí do náruče a odnesl do jejího pokoje. Neměl zájem vysvětlovat rodičům proč spí polonahý v posteli se svou mladší sestrou, kdyby je náhodou našli. Potichu se vrátil, lehl si a začal přemýšlel. Ta ze včera byla kus. Vysoká, černé vlasy dlouhé po pas, velké kozy. Pár drinku, tanec a už mu cpala svůjtelefon. Klasika, na všechny platí to stejné. Ale pak si vzpoměl na sestřičku. Na její hebké vlásy které hladil. Na její krásné, mladé tělo které se k němu celou noc tisklo. Postavil se mu. Začal si na něj sahat. Ale místo prsaté krásky ze včerejší párty si představoval svou sestričku. Nevinnou a jen jeho.

Když vstala ona, cítíla pořád vzrušení ze včerejší noci. Dokazoval to její vlhký klín a postavené bradavky. A zvláštní pocit který cítila v bříšku. Sundala bratrovu košili a šla do koupelny. Pustila sprchu a vešla pod ní. Nechtěla, ale musela smýt bratrovou vůni a jeho doteky. Začala se hladit. Krk, prsa, břiško, pak sjela ještě níž. Jeho objetí. Jeho doteky. Jeho vůně. Jeho penis který se k ní v noci tiskl. "Ahhh" vzdechla a udělala se. Dokončila sprchu a vyšla zabalena v ručníku ven. Už ho chtěla vidět. Co se stane? Dá něco najevo? A co asi včera dělal na té prokleté párty? Pocitila žárlivost v každém kousku jejího těla. "Snídaně" slyšela volat mamku z kuchyně. Rychle se oblékla a šla.

" Dnes jedeme s otcem na chatu a jak předpokládám nechcete jen s námi. Adame, zase jsi byl včera venku, že ? Měl ses postarat o sestru ! Kolikrát ti mám říkat, že nemá zůstavat sama doma !" říkala matka rozhořčeně. " Myslím že už je dost velká" ušklíbl se Adam. Podíval se nenápadně na sestru která měla hlavu sklopenou a jedla jogurt. " Až odjedeme budeš s ní. Nebo můžeš do konce prázdnin na nějáké tvoje párty zapomenout!" . Otráveně vzdychl, zvedl se a naštvaně odešel do pokoje. I přes vztek že nikam nemůže, cítil vlastně uspokojení že se svou sestřičkou stráví noc.

Byl večer, celý den spolu nepromluvili. Oba leželi v pokoji a četli si. A oba mysleli na toho druhého. V domě se začal rozléhat její oblibený Eminem. Rušilo ho to a nemohl se soustředit. Vstal a šel k ní. Jenže ve chvíli kdy přišel k pokoji, hudba stichla. Pomalu se podíval dovnitř. Jeho sestřička stála u zrcadla, na sobě jen kalhotky a tričko. Vešel do pokoje a šel k ní. Ani se nelekla, spíš to čekala. Otočil jí k sobě a objal. Voněla a krom její sladké vůně cítil ještě zběsilý tlukot jejího srdce. Vzal jí do náruče a odnesl na postel. Pohladil po tváři a pomalu se přibližoval k jejím rtům. Políbil jí. Chtivě a hladově. Pomalu se vzrušoval. Sjel pomalu na krk a když slyšel její vzrušené oddechování pokračoval níže. Vyhrnul jí tričko a začal si hrát s jejími bradavkami. Tuhly mu pod jeho zkušenými pohyby. Rukou sjel na její stehna a začal je masírovat. Výš a výš. Pak ucítil vlhkou skvrnu na jejích kalhotkach. To už i on cítil tlak v kalhotech, který musel ven. Znovu jí začal líbat a ona mu pomalu začala sundávat kalhoty. Když uviděla bouli v jeho rozkroku, na nic nečekala a sundala i trenky. Ani se nezdržoval s kalhotkami, jen je dal na stranu. Podíval se na její obličej z kterého vyzařovalo vzrušení a touha. Pomalu ho do ní zasunul a začal přirážet. Cítil svůj i její pot, který jí stékal po tvářičce do otevřené pusy, z které vycházely vzrušené vzdechy. MIluje se se svou sestřičkou. Se svou mladší, sladkou sestřičkou. Jindy by vydržel víc, ale dnes byl tak vzrušený že už cítil přicházející se vyvrcholení. Vyndal ho a otevřel jí pusu. Strčil ho do ní. A nikdy necítil větší extázi při orgasmu. Užíval si každou sekundu toho pocitu. Unavený a zpocený jí k sobě přivinul. Miloval jí a veděl, že to už nikdy nebude s žádnou, jako s ní.


4 názory

saori
09. 02. 2013
Dát tip

soudíš podle jednoho díla?


Kňažko říct

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru