Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohledy do mého kraje
14. 10. 2011
3
8
875
Autor
Sidy
Malebná jsou pro mne nová rána
paprsky vystupují z lesních kár
v dálce se zjeví fata morgana
mění svou velikost barvu i tvar
V polích se rozvlní kadeře cest
přezrálá zrna na stéblech evokují
ta krása dokáže mi hlavu splést
kopule věží v údolí excelují
Skalám chladí mech horká čela
staré vejmutovky hledí do krajiny
v tom úžasu jsem zaslzela…
„náhrdelník z rosy zdobí pavučiny“
© Sidy, 2010
8 názorů
gringoo, má připomínka se týkala těch prvních tvých básní, jak jsem zajela a řetla dál, bylo to stále lahodnější čtivo. Nuž kupuji si knihy a stále čtu abych mohla psát. Vím, Písmák považuji za takový lepší poetický servr. Ale prava textu je taky hodně důležitá víš?
jé tady je pro mně komentář ještě dřív než sem tu báseň stačil navštívit :-)
a kněmu: určitě máš pravdu, ale Písmák neni nakladatelství :-)
Gringo, kup si nějaký almanach, či sbírku a zjistíš, že požadavky v každém nakladatelství jsou jiné a chceš li tam psát, musíš se podřídit.Dívala jsem se na tvé básně, co vyžadují kosmetickou úpravu, neber mé připomínky zle ale je to tak, jak píšu.
Jani zdravím tě a děkuji, na Písmáku jsem už od r. 2007, jen jsem tady moc nebyla. Mávám ti Jind.
krásné verše! Jako bych tou letní krajinou šla. Díky za příjemný zážitek. TIP a vítej na Písmáku :-)))