Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezadání 33. SUPERKOULE - konečný počet děl: 15
23. 11. 2011
2
11
1114
Autor
soutěž KOULE
Soutěžní díla postupně naleznete přehledně pod nickem soutěž KOULE. Pokud ho máte v oblíbených, budou vám na všechna soutěžní díla chodit avíza. Paráda, ne? :)
Téma: zapomenutí, zapomnění, zapomínání aneb ach ta hlava
Forma: libovolná poetická nebo prozaická
Čas: Příspěvky zasílejte do pátku 25.11. 20:00, hlasovat pak můžete do neděle 27.11. do 20:00.
Důležité informace:
Pozor!!! Soutěžní text nezveřejňujte pod svým nickem, ale zašlete zprávou na nick soutěž KOULE, který jej zveřejní za vás (hned jak si všimneme došlé zprávy, takže ve 2:00 asi ne).
Všechna soutěžní díla budou uveřejněna s použitím jednotného fontu (takže zapomeňte na vlastní svéráznou úpravu – tu si pak můžete dopřát po skončení soutěžního kola na vlastní stránce). SUPERKOULE je totiž „anonymní KOULE“, více ZDE.
Prosíme 1 soutěžní dílo na 1 soutěžícího (další, pokud opravdu budete hýřit dobrými nápady, případně už jen mimosoutěžně).
Autory zároveň chceme upozornit, že v průběhu soutěže ani po jejím ukončení nebudeme na přání autorů zaslané texty vymazávat, důvody naleznete v klubu. Pište proto s rozvahou.
Soutěžní texty můžete po skončení hlasování zveřejnit pod svým nickem.
Pod svými díly samozřejmě nemůžete během hlasování reagovat jako autoři, nezapomínejte na to, prosím!!!