Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMistr Fong a divoký pes
07. 02. 2012
5
11
1192
Autor
45rpm
Jednou mistr Fong potkal na cestě divokého psa, který přiběhl z dálky a zuřivě štěkal. Po chvíli si Fong všiml, že to je člověk.
11 názorů
Jo, spletla jsem se, hledala jsem v textu něco, co tam není. Už jsme si to vysvětlili.
Souhlasím, nic jsi nepřirovnal, je to metamorfóza - tady se Janina plete, nebere v potaz fikční svět básně (bez ohledu na jeho možné interpretace, z nich se upjala pouze na jednu).
Tip, tohle je moc dobré.
Ale já jsem se nechala úvahami zavést daleko od textu, to je jistě chyba.
Mistr Fong možná nesoudí, ale ty jako autor jsi přirovnal člověka k zuřivě štěkajícímu psovi. V tom je jistě určité hodnocení znát.
Uvedom si, ze zatimco ty vyvozujes nejaky soud o necem - uprimny clovek (opak neuprimneho), tak Fong nic nesoudi. Ty vidis svet cernobile a delas cernobile zavery. Na to pozor:)
Omlouvám se. Chtěla jsem tím naznačit, že věci někdy mohou být jiné, než se zdají na první pohled. Jednoznačné, černobílé vidění světa mě trochu děsí.