Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZranitelná
Autor
klasický Meloun
To funguje pokaždý. Tak jako si průměrnej arabskej terorista schová pod tričkem tři rodinný balení Steinheiserových párků, počká si na sobotní ovocný trhy a pak se někde mezi pomerančema a banánovníkem rozprskne a všude to hrozně zasviní, tak přesně takhle průměrně zdatná dívka dokáže bejt ultimátně odzbrojující a jedním dobře mířeným pohledem a slovem ti rozprskne mozek na zeď za sebou. Jenom tím že je. A že je zranitelná.
Jsem tady, koukám na tebe a cítím se sama, co s tím uděláš? A geny pracujou, žejo, takže se nadechneš a ochraňuješ, protože to tak je správně! Pocem, malá, to bude dobrý. Doma tě bijou, v práci tě nikdo nedocení, svět nechápe genialitu skrytou do tvejch desetipalcovejch podpatků a navíc ti zmokla venku ofina a vypadáš jako vlahá letní kopie prvorepublikovýho Němce, ale to bude dobrý, jsem tady pro tebe a nikdo ti už neublíží!
Musím se ti svěřit s jednou děsivostí, ale slib mi že když se mi bude hýbat čelist, nebudeš si představovat že do mě zezadu přirážíš a budeš poslouchat, co ti říkám! Takže ... mám pocit, že svět je nespravedlivej! Ráno mi zvoní telefon. Jednou, dvakrát, třikrát. Celá hlava mi třeští a nemůžu narovnat nohy, asi mě v noci někdo zbil. A ten telefon hodím asi z okna!! Jdu do práce a nebo do školy a tam prostě jsem. Sevřená v iluzi toho, že někdy budu lepší, trpím a kvílím. Nevnímám co kdo říká, jenom pluju prostorem a představuju si, že ten redbull se mnou ještě dokáže něco udělat.
Na chvilku přivřu oči a a když už je poledne a nejde to vydržet, uteču ven na náměstíčko. Pokuřuju a v hlavě mi jdou různý myšlenky, třeba že bych si tou cigaretou propálila hlavu a líp by se mi dejchalo. A taky bych si konečně mohla zapamatovat, co je za den v týdnu! Večer skončím a celá strhaná se zamotám do šály a snažím se vzpomenout, kde vlastně bydlím a jestli má vůbec cenu se tam vracet. Chce se mi umřít, proč není každej den pátek?? Rozumíš mi? Já prostě nevím, ale mám pocit že nejsem šťastná!
Touché. Zranitelná a nešťastná, och Julie jak chápu tvoje poslání, žena by neměla trpět v okovech stereotypu, měla by jezdit na rykše z lotosovýho květu a vonět jako skořice nebo vanilka! Ještě že sem tady abych tě zachránil, jinak by to mohlo dopadnout špatně. Ale už nemluv a zavři oči. Nebo začnu kouřit taky.