Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLáska
11. 01. 2002
0
0
933
Autor
Brunhilda
Láska
Láska
Láska
Láska
Láska
a ani
proč
?
ptát
?
drž
ani kdyby.....
Láska
a už je
Láska
Tak prostě miluj
Jen tak pro <b style="\"mso-bidi-font-weight:" normal\"="">radost.
to je vonco, to prave dea kazda zenska....ale tomu se nemuzes divit, dyz sou chlapi tak nedokonali....:o))
Změnit ? Když se mne někdo snaží změnit, tak to se mnou asi má těžké, pokud není ochoten mluvit otevřeně .. mě nevadí pracovat na sobě - za konstruktivní kritiku jsem vděčný, ale štve mne, když si mne někdo moc idealizuje a pak se mne snaží té představě přizpůsobit .. tak !
:-)
jo, presne, a my zensky sme este blbejsi, pac si myslime, ze muzeme chlapy zmenit...tse...
Lásku polapit ? = lásku zabít
lásku nelze vlastnit, jenom žít ..
láska žije pouze ve svobodě .. když jí dáš prostor a sebe sama, nelze si jí vyžádat.
My lidi jsme vždycky tak blbí, že si myslíme, že můžeme něco vlastnit .. snad mne chápeš ( :-)
3/5
jako báseň se mi to nelíbí...jsou to takové slovíčka...nevím...jinak
máš pravdu...život je těžkej...
Láska, to jen jen pomíjivá věc, která Tě na chvíli povznese k nebi,pak dostaneš facku osudu a ležíš v blátě.Bojím se lásky..
bojím se ublížení, bojím se zrady, pojím se ponížení.