Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKupředu levá!
23. 03. 2012
5
10
1141
Autor
houmles
Statisíce právních norem
buzerace uniforem
rozkradený rodný lány
děkujeme. Pán bůh s námi.
Obsílky a exekuce
s deziluzí ruku v ruce
vše je právní cestou čisté
Ždímají nás komunisté.
Jako proti větru chcáti
co ti vzali - nenavrátí
Koukáš jak to péro z Chille
Růžové-li sundáš brýle
Ač's měl pro stát pochopení
v sametovém podroušení
Z chléva zbyl ti jenom hnůj
Český státe: třikrát FUJ! FUJ! FUJ!
10 názorů
Miroslawek
27. 03. 2012
tak jsem si pekne od plic ulevil, zdejsi kritici mi dali nejhorsi sezrat, tak ted jen trochu katarze, pouzeni a toho poplivanyho stesticka..
nejlip mi z toho - zel pro me sameho - vychazi prorok Miroslawek. Ano, je to zbytecne. jako kazdy lidsky cin, neni-li soucasti planu na zmenu.. ani Nezval by pak jiste nenapsal rym hnuj-fuj.. to je fakt. vsak jsem ho sem Nezval, budiz mi utechou. Lany s nami jsou uz pak jen smutnym mementem, kterak agitace u nas vymrela po slozenkach.
Jarku, ono to je opravdu ubohe! zeby autor opravdu nasazoval dilu osli usi jiz na same startovni care? Ale kdeze! ono uvodni (pismakem zkracene) zarazeni 'A-A-B-B banalitka pro dobrou n' v sobe nese kus nejistoty.. chtel autor snad rici 'Nemehlo'? nebo snad 'Nordickou hodinku'? a nebo.. byl to snad symbol nejakeho vyssiho principu? nebo nizsiho pudu? nebo - nedejboze - prachsproste uleveni si od frustraci, jimiz dnesni lid bezne si zaneradi svou mozkovnu, aniz by byl schopen videt souvislosti?
Autor sam by k tomu rad pridal uchechtlou grimasu a poslal vam pohlednici z teplych kraju, neb nic lepsiho nemuze udelat ani pro skarohlidy, ani pro slunickare. ba ani pro sprosty folks roks panks a jiny, kterejm je to ostatne natolik sumak, ze si nepreji odtud dostavat aviza. Dobrow.