Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOranžová Modř
Autor
SkipCZ
Oranžová Modř
1. Kapitola
Modří narušitelé
V jedné zemi , nepříliš vzdálené se nacházeli dva mírumilovné národy.
Tato země se nazývala Merlingská protože se nacházela na planetě Merling.
Modří Orkové alias Pimoni a Dýně.
Ale ty dýně nebyly obyčejné dýně,měli svůj vlastní jazyk a vlastní názory.
Jednoho dne , byl krásný letní den,na uzemí Pimonů přistála modrošedá loď.
Protože Obyvatelé byli velice mírumilovní, přivítali je s otevřenou náručí, jelikož
Měli stejnou barvu kůže jako oni.Říkali si Avatáři.
Nikdo v tu dobu nevěděl,co jsou ti Avatáři zač.
Ale jednoho osudného dne,bylo to přesně 28.16.1998,
Přiletěli na planetu Merling válečné lodě Avatárů
Během 20 dnů celé uzemí Pimonů Avatáři dobyli a obsadili ho.
V tu dobu Avatáři nevěděli o existenci dýní , což bylo pro dýně velmi výhodné.
Dýně velmi pobouřilo vyhlazení jejich spojenců a tak se rozhodli zbrojit.
Avatáři dále plenili planetu Merling a všechny svoje obyvatele sem přestěhovali.
12.20.1998
Dýně byly vyzbrojeny a dále se připravovali na budoucí válku.
Avatáři začali tušit že na této planetě už nejsou sami.
Vytvořili a vyslali výzkumné týmy k nalezení oné neznámé rasy.
Dýně čekali tento tah a tak avatáry pochytali a mučili a usmrtili.
Když se výzkumné týmy nevrátili , Avatáři začali zbrojit ani nevěděli co za nepřátele to mají.
Po pár výzkumech se zjistilo že kupodivu jsou jejich nepřátele velice silné dýně.
DýňoAvatáří válka ZAPOČALA !