Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTanec smrti
Autor
poke
Je to naozaj tak strašné byť na samotke? Keď sa doma uzatvárame do plechoviek plné myšlienok nahádzaných na kopy, sťa by rýchlych ako klipnutie oka? A ako sa cíti smrť keď musí dennodenne vystavovať tvár na svet len preto, že sa v duchu cíti sama, zarmútená. Nečudo, že si zo sebou berie sprievodcu a celoživotných nevedomých priateľov, ktorí čakajú po celý ten čas len na ňu a na to temná stretnutie. Možno žeby nemala byť úplne sama, a vtedy by neostal nikto smutný, pretože by nikto nikde neodišiel. Možno „idem do obchodu“ povie najbližší kamarát. „Poďme spolu!“-„Nie, mám svoj program“ nechávame ho trčať v rade pri pokladni, zatiaľ čo nevieme že je sám, a že smrť si hľadá svojho nemého spoločníka. Je to naša vina? Veď smrť si nevyberá priateľov, ktorí sa vybrali na tanec životom. Pýta si srdcia iných a žiada o ruky mnohých na ten doživotný tanec. Ale len tých ktorí sú osamote, pretože ľudia ktorí vedia správne tancovať tu žijú len raz no zato večne. Možno je lepšie poprosiť o ruku priateľku na tanec skôr, než ju o to popýta niekto iný.