Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiacetylmorfina
Autor
libovejfrajer
Jeho holka Dia ( Diacetylmorfina)
Ten den byl rozpačitý a opravdově jiný než ty ostatní, které jsou již minulostí.
Vzpomněl si na to, co říkala, prý jí je s ním moc krásně, ale neví, jak dlouho to ještě vydrží.
Leží vedle něj a okenním průzorem pozoruje na nebi žhavé čáry. Hyhňá se a vymýšlí, co by mohla nového zažít.
Což takhle navštívit Afganistán…………..
Tiše oznámila mému psovi,
nestoudně a pyšným hlasem,
ať mi zítra ráno poví,
že se vrací zpátky na zem.
Svléknu snubák z prsteníčku ?
Z toho podrazu až zamrazí !
Měla si vzít lékárničku,
vždyť na té Zemi narazí.
V chodbě škrtidlo tu po ní zbylo,
vždycky byla lajdákem,
létali jsme i když venku lilo
- nechala tu GPSku s padákem.
Již jasné je, že nevrátí se,
ale plakat pro ni nebudu,
dám si jointa, proletím se
a navštívím hospodu.
Mezitím holka narazila a zabloudila. Nebyla v Afganistánu. Měla zlomené obě dvě stehenní kosti a nevěděla, kde se ocitla. Začala křičet o pomoc, ale nikdo jí neslyšel, ani psi, co větřili tou dobou v chladném vzduchu. Co jí to jenom napadlo za pitomost, odejít do noci, jen tak, bez ničeho, bez padáku, bez lékárničky, bez mapy, zato s třemi kufry zbytečností. Cítila se opuštěně . Příjemné teplo jí projíždělo celým, již ne křečovitě napnutým tělěm……
Nakonec , ale pochopila, že on je ten, kdo jí potřebuje, toto pomyšlení jí dodalo novou sílu a doplazila se zpátky k němu…….do třetího patra.
Zázrak, že živá vrátila se,
mé oči v rauši postřehly.
Jak přežila ? Už to chápu,
usmívám se
na stříkačky na jehly.
Jejich hubená těla se skryla pod dekou, otočila se k sobě zády a dotýkala jen svými půlkam.