Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLetní poetický mezinárodní festival PO STRANÁCH MORAVY
PRVNÍ MEZINÁRODNÍ LETNÍ POETICKÝ FESTIVAL
PO STRANÁCH MORAVY
v sobotu 4. srpna 2012
od 10:00 do 22:00 hodin
v Kongresovém sále Lázní Hodonín
organizace:
Kruh autorů Hodonínska Hodonín a Klub autorov a priateľov literatúry Holíč
(Jarmila Moosová a Vladimír Petrovič)
záštita:
Městská knihovna Hodonín a Záhorská knižnica Senica
V jednotlivých blocích bohatého celodenního programu se vystřídá řada současných autorů a interpretů, prostředí obohatí instalace výtvarných děl.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
…Tímto vám, vážení přátelé, dáváme na vědomí náš záměr založit ve městech Hodonín (ČR) a Smrdáky (SR) tradici konání festivalu v krásném prostředí lázní na obou stranách řeky Moravy za účasti tvůrců obou našich zemí, přičemž se o jednotlivé ročníky budeme dělit střídavě.
…Považujte prosím tento informační bulletin současně za přihlášku k vaší aktivní účasti, předpokládáme, že každý čtoucí či zpívající autor bude mít k dispozici jedno až dvě 15 minutová vystoupení v průběhu dne. Podrobný scénář vám zašleme, jakmile budeme mít potvrzenu účast.
…Cestovné neproplácíme, prozatím nemáme z čeho, nocleh můžeme zajistit v klubovně Romského střediska Hodonín na vlastní karimatce ve vlastním spacáku za poplatek 50 Kč/ osoba (v ceně káva, čaj, nealko), náročnějším v soukromí: p. Knápková (+420 732 274 636), Scota Viatora 35 – 2 pokoje, 6 lůžek, cena 150 Kč na noc/osobu, nejnáročnější mohou využít hotelových služeb (viz Google.cz). Na požádání za vás vyřídíme rezervaci.
V případě zájmu o aktivní účast zašlete prosím na adresu jarmila.moos@gmail.com:
1. jméno
2. druh tvorby
3. optimální čas vystoupení (dopo-odpoledne)
4. bydliště
5. telefon
6. nocleh
7. poznámka