Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePozitivní Utopie - rýmovaná poezie
16. 01. 2002
3
0
2203
Autor
Knihovník
Ach, kdyby lidi byly chytrý,
a já patřil k nim,
bylo by tu všechno skvělý,
a já bych pil gin. ( snad ale né vítězství )
Lidi spokojený všude mír,
na oběžná dráze,
stále mir.
USA a Rusko už by byly pryč,
lidé žijí bez států ( strachu )
a pro sebe.
Prostě lidi pro lidi.
( a saně jsou v zahradě ... )
Trocha komunismu nikoho nezabije TIP, knihovníku* :-)
Taky bych to tak chtěla..
Konstantinidisová - skvěle jsem se pobavil - tohle mi sedí. díky. dávám Tip......tobě.
:o))))...myslím, že taková analýza se občas k Tvým dílům, Knihovníčku, hodí...ono se to ale URČITĚ časem dost zlepší - pokud máš po ruce takovou šikovnou babu :o))))
OOOK!
Wopi -
Lidi na lidi sou jako saně,
člověk na člověka jako kat ...
byla to narážka na tohle ...
Konstantinidisová - heh, povídat si s tebou mě baví ;)
Prolog - tím sem myslel, že je nesplnitelný to, o čem je báseň - možná je to splnitelný, doufám, ale pochybuju.
-sem měl na mysli, že většina lidí (asi) neni chytrá a já taky ne, takže kdyby všichni byli chytrý, tak bych k nim chtěl ptařit - ty ne ?
- Proč si nedopřát trochu té legální drogy? Ale s mírou, samozřejmě .. ;))
- vítězství - díky, to opravím.
- parafráze na Orwelův román 1984 - asi víš o čem to je, ale jestli ne, tak to nech plavat ...
- je to utopie - čili, je dost nepravděpodobný, že lidi na sebe budou kdy hodný ( tedy, VŠICHNI lidi ) - stejně tak nepravděpodobný, že bude na oběžné dráze mir ...
- pro sebe + prostě lidi pro lidi - to spolu opravdu souvisí - prostě já udělám něco pro tebe a ty pro mě - když bude potřeba - prostě pohoda ...
Lidi na lidi jsou jako saně,
člověk na člověka jako kat,
podívejte se na ně,
musíte naříkat ...
byla to narážka na tohle ...
- slyšel jsem to od Wericha - jedna písnička
- no, řeklbych, že děláš příliš ukvapené závěry, a to jako někdo kdo píše takovou rozsáhlou kritiku - by dělat neměl.
Krom toho - Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde - to zde dost sedí, mám dojem ;))