Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRezignace
18. 01. 2002
5
0
1564
Autor
Indy
Rezignace
Na náhrobní kámen srdce mého,
jméno Tvé buď vyryto.
Trvat bude ještě dlouho,
než bude pískem zakryto.
Pískem kruté pouště citů,
po které teď bloudím sám.
Nevidím Tě, avšak jsi tu,
v mysli, v srdci, navěky Tě s sebou mám.
Život letí si jen dál, jen dál,
přec bolí to – So – Bye for now.
ta první sloka mi trochu dře, naopak ten konec vše vynahrazuje, líbí se mi to celkově, ze života
Sidonius: já mám zkušenost, že když se vrátím po čase ke svým starým věcem, tak je spíš "zvojtím" než abych je vylepšil. Proto i když vím, kde mi to trochu vázne, raději s tím nic nedělám. To co píšu je momentální nálada, popud, citový proud v papír vržený, který další, pozdní úpravou, by ztratil své kouzlo a náboj.
Mdf: v tom s tebou musim souhlasit - k čemukoliv se zkusim vrátit, to podelam. Důvod je prostej - kdyz se k něčemu vrátim, cokoliv zkusim změnit už nemá tu jediněčnou atmosféru okamžiku vzniku (nebo jak řikáme my co sme trochu přičichli k psaní databází: primary key)
Sidonius má jméno tké od S, možná na tom něco bude - řekl to za mě. Nemusíš rýmovat, poezii stačí rytmus, to další tam máš... :o))
Mám z toho pocit, že by se to dalo zpívat :o) A byla by to určitě fajn písnička...Jé, tak Tvoje básničky se mi líbí....*!
Mám z toho pocit, že by se to dalo zpívat :o) A byla by to určitě fajn písnička...Jé, tak Tvoje básničky se mi líbí....*!
Vyryto - zakryto? Myslím že máš na víc!
Ale jinak fajn, líbí. Měl bys zkusit vracet se po nějaký době ke svejm věcem a dát jim formu. Citovej náboj nebo myšlenku už maj...