Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seThe Alphabet of Somnambulance
Autor
Some Justice
Vstal z postele a trochu se mu zamotala hlava. Z lednice vytáhl grepový džus a napil se. Do třech vteřin byl ve dřezu. Džus i se zbytkem Absintu z včerejšího večera. Znatelně se mu ulevilo a cítil by se ještě svobodnější, kdyby odešlo něco i druhou stranou. Z toalety došel do koupelny, nechal ze sebe spadnout pyžamo a zavřením dvířek sprchového koutu se odřízl od okolního světa.
Jsem tak prázdný.
Řekl si v duchu a rozesmál se do šumící vody. Původně si to myslel v souvislosti s duševní vnitřní prázdnotou, ale ranní probuzení a ta cesta až do koupelny tomu dávala zcela jiný rozměr.
Teď už jsem absolutně.. vyprázdněný.
Následovala další salva smíchu a svět tak mohl být opět vpuštěn do jeho života..
Při sušení kadeří se rozpomněl na útržky z včerejšího večera.
Kazatel Landa prskal své gulášky z jukeboxu. Za zvuku písní, se spikleneckým vykládáním historie, si uskrkl kávy. Pak se do jeho přítomnosti vsouknul Nohavica, bard a estét severu Moravy a nechtíc vyvolal nechuť se vyjadřovat. Věděl, že něco na tom je, ale.. Holky poslechnou si ryk..
Smolík je taky šik!
Tížilo ho vědomí toho, že ztratil tu empatii k lidem.. co mění názory v kontextu s jejich blahem.
Pokrytci. Přistoupil na chvílí na segment primitivismu a hledal něco povznášejícího.
Geneviéve si lehla na lavici a chichotala se.
Usmál se tak nějak nuceně. Uslyší po TOM , že taková není a že je takto prostopášná poprvé. Debilní vývoj .. se takto chovat. Dělat v pricipu andělskou pannu a uchovat se čistá pro potencionálního partnera.
Po všem bylo hned. Kopulace se nekonala. Nechtělo se mu. Uražená odešla a počastovala ho sprškou nadávek..