Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeodbytná otázka
Autor
Dolorka
Už několik dní mi v hlavě zní tahle otázka: Jaký je vlastně rozdíl mezi stříbrnou a šedou ?
Jaký je vlastně rozdíl mezi stříbrnou a šedou ? Nikdo neřekne, že silnice je stříbrná, stejně jako obloha, nebo myš.
Vymyslela jsem spostu odpovědí, ale ani jedna se mi nezdá dostatečná.
Někdo může říct , že stříbrné je vše, co se třpití nebo blízká a že šedá se jen krčí v koutě. Jiný zase může odpovědět: stříbrná je pro bohaté, šedá pro ty, co si nemůžou dovolit luxus, pro ty, kterým musí stačit nenápadná šeď.
Po několika dnech, je moje odpověď pořád v nedohlednu.
Na chvíli, když mě ta otázka už začala otravovat, jsem se spokojila s touhle odpovědí- Stříbrná má přitahovat pozornost, křičí do světa: JSEM TU ! Zatímco šeda tiše souhlasí se vším.
Potom jsem si řekla, že tohle není pořádná odpověď, protože když šedou barvu přestříkáte lakem, máte tu obdivovanou stříbrnou. V tom případě by u mě byla šedá číslo jedna, protože u ní bych měla jistotu, že je to pravá nefalšovasná šedá.
Nechápu proč je to pro mě tak důležité, ale zajímá mě, jaký máte názor. Jaký je vlastně rozdíl mezi stříbrnou a šedou ?