Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHRYZZLI GRIZZLY
Autor
HERO IN BLOOD
Úvod
Jelikož nám dle májského kalendáře zbývalo nějákých 354 dnů rozhodl jsem se, že bych chtěl ještě něco vidět. Jako cíl byla vybrána Amerika a to konkrétně jižní. Státy, které jsem měl v plánu navštívit, byla Brazílie a Peru, eventuálně kdyby to vyšlo, tak ještě Mexiko (malej megaloman :)). V únoru při posezení s bývalou spolužačkou Helčou, jsem se dozvěděl, že její miláček Miloš je na stáži v Montrealu, což je město, kde hraje můj nejoblíbenější hokejový klub. Po pár týdnech se z ničeho nic začalo rýsovat, že by jsem se tam mohl podívat a poté by jsme udělali velký okruh přes Kanadu a Spojené státy. Takovému pokušení jsem nedokázal odolat a tak můj původní záměr šel k šípku :((. Náš road trip byl naplánovaný na srpen s tím, že pojedeme ve čtyrech...přidá se k nám ještě Ota, Milošův spolužák. Pro začátek jsme si každý z nás zanesli do Googlu na mapu místa, která chceme vidět...vznikla z toho zajímavá čáranice. Postupem času jenotlivý místa mizela, s tím, jak jsme si začali uvědomovat jednotlivé vzdálenosti až nám vykrystalizovala finální cesta. Ta obsahovala přílet do NY, následný přesun do Montrealu :), poté přes Niagáry zpět do USA a jako finiš západní pobřeží zakončené pobytem v LA. Věcí, která byla nutná pro cestu do obou zemí, byla víza...to americké jsme vyřídili po internetu a kvůli kanadskému jsem musel navštívit dvakrát ambasádu, naštěstí již neni nejbližší ve Vídni, ale v Praze, což nemam daleko. Po vyřízení všech náležitostí včetně letenek nastal den před plánovaným odletem, když tu náhle zvoní telefon... ale o tom již v první kapitole..teď rychle zkouknout večerníček a jít spát :( .