Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe to běžné?
Autor
Jirka Metelka 2
24 názorů
Jirka Metelka 2
02. 01. 2013Jirka Metelka 2
02. 01. 2013Zdravím,
co se týče "diskuse" pod nickem Jirkou Metelkou - byla přesunuta oprávněně. Co ale bylo špatně ze strany admina bylo neoznámení autorovi díla. Za slušnost považuji o přesunutí díla do kategorie Ostatní nezařaditelné autora informovat buď zprávou a nebo prostřednictvím kritiky. Za toto se autorovi také za adminskou sekci omlouvám. Stejně jako za přeřazení tohoto díla do kategorie Ostatní nezařaditelné. Požádám Dera, aby dílo přesunul zpět do Diskuse a původní dílo odblokoval k nakládání s ním. Budeme se snažit takovýchto chyb pro příště vyvarovat.
Díky za pochopení.
G*
Jirka Metelka 2
01. 01. 2013Jirka Metelka 2
01. 01. 2013Nestal jsem se adminem, abych měl něčí respekt. O přesunutí chujovin nebudu nikoho informovat. Jestli nevíš, co patří na hlavní stranu, piš diskuze do šuplíku.
Tečka.
Jirka Metelka 2
01. 01. 2013Jirka Metelka 2
01. 01. 2013Ne, nemyslím si, že by bylo vhodné tě o přesunutí informovat. Podívej se na jiné diskuze - rozvádějí téma, nabízejí možné pohledy, alespoň základně rozvinou, popíší téma, kterého se diskuze týká.
Ty jsi se omezil na jednu větu. Je to nesmysl. Pokud to stále nechápeš a hodláš i nadále zakládat diskuze o jedné větě, budu je i nadále odstraňovat z hlavní strany.
A tímto tě informuji, že tě o tom nebudu informovat.
Jirka Metelka 2
01. 01. 2013A aby sis zase nestěžoval, tak tě informuji, že jsem ti přesunul i tuhle diskuzi.
<i>1. Dílo mi bylo přeřazeno bez mého vědomí, nikdo mě neinformoval, co je špatně. </i>
Tvé veledílo, které jsi zařadil do kategorie Diskuze, obsahovalo jednu větu - "Jak se vám líbí nový Písmák?" Jelikož toto není diskuze ani náhodou, odstranil jsem dílo z hlavní strany. Pokud tě tak moc zajímá odpověď na tuto otázku, obrať se uživatele ve zprávě. Buď si jist, že stejně bych postupoval u kteréhokoliv jiného autora.
<i>2. Dílo nemohu upravovat. </i>
Ano, nemůžeš. Je to tak nastaveno v systému.
<i>3. Nemohu již dnes vložit další dílo, proto jsem si vytvořil druhý účet (login se liší od mého o číslici 2 na konci). </i>
Pravděpodobně nemůžeš vložit dílo pouze do Arény, publikovat můžeš vesele dál. Prostuduj si pravidla. Není nutné si kvůli tomu zakládat stále nové účty.
<i>Ptám se, zda je to tady běžné.</i>
Ano, je to běžné. Zejména když jsem já ve službě.
Jirka Metelka 2
01. 01. 2013Jirka Metelka 2
01. 01. 2013budeš ještě koukat, co se tu všechno děje..před několika lety dokonce chtěli i upravovat samotná díla..zdejší redaktoři..ale to naštěstí neprošlo
Milý Jíro, je to jedna z vedlejších a nepříliš vděčných aktivit- měnit kategorii, pokud je nesprávně zvolena. Týká se to především diskusních příspěvků. To není žádný zásah do samotného díla, protože je to věc ryze... "administrativní" (tedy plně v kompetenci adminů) a slouží ke zpřehledňování prostoru.
To ostatní - jestli máš špatně formátování, patrně sis pořádně neprohlédl a neprozkoušel možnosti vkládacího text. editoru. Což jsi měl učinit ještě předtím, než jsi začal rejpat. Spíš než chyba systému je to chyba tvoje.
Stejně tak - kdyby sis trochu zjišťoval a pohrabal se v pravidlech serveru, zjistil bys, že jsou zde pulikačná limity, mající za cíl zamezit kupř. zakládání nových a nových zbytečných diskusních fór (jako je třeba toto), grafomanskému vylévání šuplíků teď hned a naráz apod.
Se zpětným editováním děl se obrať soukromě na někoho z adminů. Osobně jsem s tím problémy nikdy neměl.