Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTetinka V.
Trvalo hodnou chvíli, než napjaté ticho rozčísnul hlásek malé Klaudie: „Tetinko,“ artikulovala soustředěně, jako by jazýčkem v puse rovnala další písmenka na správné místo a patřičně důležitě se také tvářila, „a ty víš, že máme hrad?“
„Ne! Opravdický hrad s králem a královnou a princeznama???“ naoko nedůvěřivě předstírala tetinka velikánské překvapení. „Tomu nevěřím,“ zavrtěla hlavou a v mžiku na sebe přitáhla pozornost pěti párů doširoka rozevřených zorniček.
„Ano, máme, máme, tam!“ začaly se ostatní holčičky překřikovat jedna přes druhou a natahovat ruce s vystřenými ukazováčky každá jiným směrem, protože, pravda, skrze tlustou zeď nikdo nikam dobře nevidí. Zatím Klaudie sjela ze své židle jako blesk a pracně se vyškrábala tetince do klína, aby k sobě měly důvěrně blízko. Šlo přece o hrad a kde je hrad, tam je vždycky nějaké to tajemství.
„No, máme hrad. Ale král tam není, ani královna," pokračovala posmutněle Klaudie v započatém hovoru, když poznala, že vzbudila značnou míru tetinčina zájmu.
"Je tam čert!" vykřikla Petruška a otřásla se strachy.
........
5 názorů
Evženie Brambůrková
11. 01. 2013Zatím dobré :-)
Jarmila Moosová Kuřitková
11. 01. 2013To je záměr, Any. Tys asi čekala jiný příběh.
Totiž, mám pocit, že to přestává být o tetince, ale je to více o těch holčičkách ....
Jarmila Moosová Kuřitková
11. 01. 2013Děkuji, Any, opravím :)
Jarmilko, máš tam na konci dva stejné odstavce .....
musím říci, že toto mne moc nezaujalo...