Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAch, bílé květy
Autor
snake_01
ach, bílé květy!
všechny, i cesty k hrobu,
osviťte mi dnes
14 názorů
Radovan Jiří Voříšek
24. 08. 2022jako od japončíků
Díky za povzbuzení. Supekroule byla ve skutečnosti zdejší literární soutěž - a tohle haiku bylo svým způsobem experimrntální, protože cílem bylo, aby se v něm objevil co největší počet odličných slovních druhů... Ale těší mě, že se ti text (stejně jako haiku obecně) líbí. Myslím, že se tady na Písmáku haiku daří.
Vidím, že jsou tu komentáře zřejmě z doby, kdys to publikoval, ale předpokládám, že je to snad stále aktivní a tohle se k tobě dostane. Zajímalo mě, kdo komentoval moji báseň, tak jsem klikla (i) na tvý věci (zatím jsem si z nich vybrala haiku, protože je miluju) a jsem překvapená, moc se mi to líbí. A když si tu stěžuješ, že tahle je v nějakejch Superkoulích (to asi že se z ní nestal čtenářskej hit?), tak schválně píšu sem, protože mě vzala nenápadným útokem a Sova (kdyby dávno sám nebyl pod květy) by ti ji záviděl...
PS: omluva zua ten imperativ - až teď mi došlo, že nemáš na mysli 1. ale 3. verš
TO36: Přestože ti poděkuju za tip a sympatie, musím ti odporovat ohledně haiku: naopak, citoslovce hdo haiku výrazně patří, Bašó je například používá běžně - v buddhistické filosofii je to tzv. motiv prohlédnutí, soustředění se na jedinečný detail - z toho taky plyne, že to není rozkazovací způsob, ale zvolání.
Jinak díky za komentář.
Jarmila_Maršálová
21. 02. 2013v souvislosti s fotkou super, to už se opakuji, takže znovu *T*
a kde je?
mořský koník
20. 02. 2013to není tvým textem - to je tím že čtenáři nekomentovali tentokrát skoro vůbec