Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS červenou uprostřed
Autor
sestricka.slunicko1
Splynutí duší
s červenou uprostřed
a rám z čokolády
to lásko chtěla jsem
a mám je tady
visí na stěně
s mýma očima
byla jsem jediná
a teď je jich víc
můj milý
probuď se
proč nemáš křídla
já si jej koupila
už není nic
mohu z něj rozdávat
ztracené slunce...
21 názorů
I Ty se měk krásně, sluníčko! On je fakt, že ani já tu moc často nebýval, na druhé straně jsem ani nečetl ona schovaná dílka.Neměl jsem šanci!
Na FB jsem Tě taky nenalezl, i kkdyž jsem rozeslal zprávy na mnoho stejných profilů...
Jinak jsem teď byl skoro měsíc v péči Tvých kolegyněk, byly fajn a mnohé se i uměly smát, ale ne tak, jako Ty! Nu, jsem doma a dnes načínám 2 měsíc marodění...
Měj se sluníčkově, Kamilko! :-*
sestricka.slunicko1
10. 05. 2017měj se krásně, delfínku, já tu již moc nepobývám.....děkuji
Tak jsem tu zas, sluníčko! Tvá slova mi vysvětlují onu záhadu, proč se proklikávám na Tvá dílka a už je nenalézám.:-(
Tak Tys je skryla před našimi zraky? A já marně zpytoval svědomí a přemýšlel, čím jsem si mohl zasloužit, že je nenalézám. Přisuzoval jsem to Tvému mazání, tahle možnost mne nenapadla...Jinde nebývá...:-)
Nechal jsem Ti kdesi jinde pár vešíků. Měj se krásně, Kamilko...:-)
sestricka.slunicko1
27. 05. 2013delfínku milý, děkuji, že se sem vracíš...,i k těm, která jsou schovaná...
Pouštím si to u syna, je to nádherné, k dokonalému pocitu splynutí už mi tu chybíš jenom Ty, Kamilko!;o)))
P.S.Krásně mne to naladilo před noční...;oXXXXXXXX
sestricka.slunicko1
19. 03. 2013mám ještě kalafúnu, Helgarde a také podbradek...
oprášeny....a zpět pověšeny.....nevím kde mám šmitec.....teda smyčec a šmitec......
sestricka.slunicko1
18. 03. 2013tak lidičky...a už mám ten gobelín doma, je krásný, s červenou uprostřed, do ní směřují lidské duše...,
mějte se fajn, zdraví sluníčko:-)
sestricka.slunicko1
09. 03. 2013děkuji, přátelé:-)
jejdavilda
09. 03. 2013*
sestricka.slunicko1
08. 03. 2013Dianko, moc Ti děkuji a krásné ráno-
sestricka.slunicko1
08. 03. 2013helgarde...,já miluji housle od dětství, hraji však na klavír jako celá rodina..Pak jsem si půjčila housle z hudebky a chtěla jsem mít ze syna houslistu, nevěděla jsem ovšem, že má raději kopací míč, a tak se trápil 6 let v hudební škole díky své mámě:-)
Opraš housle ,helgarde, prosím...
děkuji za zastavení
překrásný houslový part.......už bych to dneska sotva zahrál ale vzpomínám než byly rozvrzané a suky začaly vylézat ze vzdalujících se otvorů po kolících ......to byly časy kdy housle zněly naším domem a za zvuku doprovodu rondo venneziana jsem nechával omýtku tvořit obrazce bezduchých emocí v puklinách srdeční krajiny......
sestricka.slunicko1
07. 03. 2013děkuji, Románku
sestricka.slunicko1
07. 03. 2013děkuji, Čudlo:-)