Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seslepý jasnovidec
Autor
LV
Svoju budúcnosť vidí dosť čierno.
6 názorů
tí, čo vida až na koniec života, tušia, že koniec je čierny, Tí, čo až na koniec tunela to potvrdzujú.
Víš, já si mnohem více, než kdokoliv jiný, vážím života a každé vteřiny na světě. Citlivě vnímám bolest a vše zlé v minulosti i současnosti. I to, že ne každý má štěstí na prožití života naplno. S úctou a pokorou se dívám a vnímám všechny ty, kteří přes svůj handicap, dosahují a dělají, co umí. A že někteří umí...Pokud vstoupím na Písmáka a mám svoji oblast, velmi rychle se mi tam připlatou do cesty podobní hračičkové se slovíčkama, tzn moje krevní skupina. Jsou dobří/ moc dobří/, vlastně i tím mě tahají nahoru, budí fantazii, tvořivost, bavím se a posunuje dopředu.Vím, co mi přináší komentíky s nimi a je to moje malá droga.Ty Tvoje řádky jsem si musel přečíst víckrát a chvíli si dát pauzu. Přiznávám svoje velké překvapení a určitě i obdiv/ale to neznamená, že Tě budu slovně šetřit. Vlastně lehké rýpání a popichování máš rád a je to taky výzva, v tom jsme si podobní/. Je fajn, že tu jsi....
aleš-novák
23. 04. 2013potkají se dvě jasnovidky: "ahoj, jak se mám?..."
Pokud není blbý, jak daleko vidí.No moc to není moje oblast, na žertování....