Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevýsledky 65. SUPERKOULE
Autor
soutěž KOULE
účast nevelká, přesto všem soutěžícím děkuju za účast - i když zadání nakonec splnilo jen jedno dílo, i ta ostatní mi udělala radost
hlavně ukázka vogonská poezie - vítězce gratuluju a ostatní
(k dvojitému počtu tipů - před lomítkem je celkový počet, za ním počet čistých tipů bez těch od anonymních dobrodinců)
dílo | autor | počet tipů | umístění | |
---|---|---|---|---|
65. SUPERKOULE - eMZeťáci & ET - dílo č. 1 | Erna Němečková | - | mimo soutěž | |
65. SUPERKOULE - eMZeťáci & ET - dílo č. 2 | Sněžka | 6/0 | 3. - 4. | |
65. SUPERKOULE - eMZeťáci & ET - dílo č. 3 | Janina6 | 10/10 | 1. | |
65. SUPERKOULE - eMZeťáci & ET - dílo č. 4 | Or | 3/0 | 3. - 4. | |
65. SUPERKOULE - eMZeťáci & ET - dílo č. 5 | mNTRA | 11/5 | 2. | + |
10 názorů
Aleši, vogonskou poezii dokáže k dokonalosti vypilovat už snad jen Prostetnik V. Jelc. Ale jako třetí nejhorší ve vesmíru doufám, že se udrží ještě nějaký ten pátek :o)
aleš-novák
07. 05. 2013Sněžko, ta tvoje krhútská říkanka je dobrá, ale vyzněla trochu povrchně...i když teda chápu, že v rámci soutěže není moc času na nějaké pilování stylu :o)
Taktéž gratuluji vítězce.Rovnou bych také strašně ráda poděkovala Erně za její nesobeckost a to, že mi dala celých šest tipů (díky nimž už pak výtvor snad ani nikdo jiný nečetl....) Koukám, že třetí a čtvrté místo nám s Or(em) nebo Or(ií) vybojovala zcela právem - jsme prostě dobří!!!
Erně vždy zdar! (No a nebo nazdar navždy...)
Aleši, dík. Je mi jasné, že jsem vyhrála jen díky malému počtu "konkurentů". Asi mají autoři teď na jaře víc zajímavého na práci někde venku :-)
soutěž KOULE
30. 04. 2013mně se taky líbila - ale bez pomoci bych ju nedešifrovala - má to být tichá voda břehy mele :o)
aleš-novák
30. 04. 2013gratulace vítězce...:o) mě se tedy líbila matematická zpráva, ale co už :o)
Díky moc všem, kdo se zapojili, a hlavně díky organizátorce Mořskému koníkovi - za báječnou soutěž pro nás, co si pořád ještě chceme hrát :-)