Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAugustin Sokol alias Gugu. 75 bookface.
Autor
Gugu
Úsek 75 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 74 bookface.
V tejto súvislosti si zaspomínam: Ešte v pondelok 18. augusta 2011 doobeda som pricestoval do kúpeľov Brusno. Asi hodinku po mojom príchode televízny štáb Slovenskej televízie natáča reláciu s názvom Kvarteto. A to aj so mnou. Túto reláciu som si ale v televízii pozrel až vo štvrtok 25. augusta 2011 od 18:35 hodiny. Pokúšam sa teraz nájsť zverejnenie tejto relácie na verejne prístupnej webovej stránke. Nachádzam však iba podobnú reláciu kvarteto. Citujem: „Sledujete záznam relácie vysielanej o 15:40 na Dvojke.“ Tak to aspoň všetko popíšem: Vstupujem do rehabilitačného bazénu. Ako tretí v poradí. Som iba v plavkách. Urobím plavecké prsiarske tempo. V ďalšom zábere vchádzam s peknou pacientkou do vírivého kúpeľa. Rozprávame sa. Potom cvičím v bazéne pod taktovkou peknej rehabilitačnej sestričky. Zatiaľ bez náradia. Iba s rukami nahor. Ďalšia pekná sestrička ma balí najprv do bielej plachty. Vyzerá ako tóga senátora v starovekom Ríme. V kúte sú tri rímske stĺpy. Pod nimi stoja sochy bohyne lásky a bohyne múdrosti. Potom ma sestrička balí do teplej deky. Ako faraóna v starovekom Egypte. Opäť cvičíme v bazéne. Tentoraz s modrými ohybnými tyčami z penovej gumy. Nakoniec už ako oblečený sedím na terase v spoločnosti pekných dám.
Keywords: {
www stv archiv kvarteto
http://www.stv.sk/online/archiv/kvarteto?date=2011-08-25&id=46154