Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Maličká

25. 06. 2013
1
2
367
Autor
Ta odinakial

Maličká,

mladá,

sedela tam

princezná oproti.

 

Gúľala očami

znudene a otrávene

v krásnych bielych šatôčkach

s čipkou dole.

Tenučké nôžky v obrovských čižmách

uprostred júna.

Lebo tak sa teraz šliape

v Londýnskych uliciach.

 

Sedela tam,

hompáľala nohami,

cesta v podzemí ubiehala.

 

Pozrela som jej do očí

spýtavých,

nechápajúcich

a nemala ani odvahu

zotrvať pohľadom

čeliac otázke

"Prečo takto žijeme?"

 

Radšej som odvrátila zrak

a začala písať.


2 názory

Neviem ci to nejde viac pokazit, ale kazdopadne ma zaujima to hlbsie spracovanie - ako by si to ponala ty? (nech mam podnety do buducna)

S tou hlbsou kritikou je to asi tak, ze nemam velmi zaujem sediet nad svojimi vytvormi a prepisovat ich podla hlbokych kritik ktore sa tykaju techniky pisania, ale zas nazory si vypocujem vzdy rada. A tiez ma zaujima pohlad inych, ako by to mohlo byt zaujimavejsie spracovane a pod. Takze kludne este pridaj, ak sa ti chce :)

A este nech nezabudnem - u teba syrovy neznamena (nie vzdy, ale aspon niekedy) poeticky? Resp. co chapes ty ako poeticke? (Keby nahodou, to nema byt utok, len ma zaujima tvoj uhol)

 


cvrcka
27. 06. 2013
Dát tip

takže já si odnáším čipku, (slovenština je pro mě pořád krajinou za zrcadlem :) )

 

jinak. tohle téma, pokud jsi zvolila nejprostší popis, dle mého nejde moc pokazit. Když člověk vnímá, co čte, nemůže odejít bez pocitu. 

(ovšem šlo by zpracovat o moc intenzivněji.) 

nevím, jak si přebrat, že nestojíš o hlubší kritiku, ale tak, já jsem četla a něco jsem ve Tvém sdělení, spíš syrového, než poetického.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru