Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoční můra
Odcházíš z nedospaných rán
milovník ostrých nožů hran
necháváš okno dokořán
za sebou
s hořící svíčkou na římse
bez vzkazu: zpátky vrátím se
přestávám ptát se dá-li se
žít s tebou
nenasadí mi noční můru
bez tebe ta co bývá vzhůru
poslední chvíle minula
zas jsi ta láska minulá
navždycky s ní co splynula
jsem dávno
čas odejít je denní host
tvých dotyků když není dost
chci rukou jen vnikne-li zlost
si mávnout
nenasadí mi noční můru
bez tebe ta co bývá vzhůru
odcházíš z nedospaných rán
11 názorů
jejdavilda
06. 07. 2013jedině Biolit*
Jarmila Moosová Kuřitková
06. 07. 2013Dobré rady mohou přicházet odkudkoliv :) Také se měj pěkně. A ještě jednou díky.
Mimochodem na Tvoje povídky slyším samou chválu, také si jednou na ně udělám čas, doufám.
V tom případě Tě musím upozornit, že sis nechala poradit od naprostého laika. S poezií jsem se setkal prvně, když jsem začal zveřejňovat své povídky na internetu, do té doby jsem měl jen písňové texty. Kdybych si všiml, že je tohle také písňový text, vůbec nic bych nekomentoval. Ovšem Ty jsi dostatečně zkušená textařka i básnířka a jistě víš nejlíp, co děláš, i s ohledem na nuanci i koncepci. Ahoj, měj se hezky.
Jarmila Moosová Kuřitková
06. 07. 2013ráda si nechám poradit pro dobro věci :) - děkuju!
Já jsem si až teď všiml, že jde o písňový text, nikoliv o báseň. To už je věc jiná, v kombinaci s melodií. Nicméně ten komentář už nechám.
Jarmila Moosová Kuřitková
06. 07. 2013ped: tys mi dal! přemýšlím nad tím, až se mi z hlavy kouří, jestli popřít jemnou obsahovou nuanci na úkor koncepce... cítíš v těch dvou alternativách rozdíl, nebo je to jen moje sugesce?
Jarmila Moosová Kuřitková
06. 07. 2013máš tu lidskou duši v malíčku...***
Opět paráda. V první moment mě u Tebe trochu překvapil rým minula - minulá, ale vidím úmysl a že to sedí. Také bych očekával v pátém ř. od konce spíš "chci rukou jen vnikne-li zlost," než takhle, mě to přijde, jako že to zcela vybočí z koncepce. Ale třeba je to také schválně.