Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seliterarni soutez a nejen jedna :o)))
Autor
člobrda
Město Varnsdorf a městská knihovna Varnsdorf vyhlašují 5.ročník soutěže
LITERÁRNÍ VARNSDORF 2002
Podmínky:Věk soutěžících není omezen, tématika může být různá, všechny práce musí být původní, dosud nikde nepublikované. Soutěž je anonymní.
Soutěžní kategorie: PRÓZA, POEZIE, PUBLICISTIKA (reportáž, črta, rozhovor, fejeton, literatura faktu)
Organizace a vyhodnocení soutěže:
Soutěžní práce je třeba odeslat nejpozději do 28.2.2002 na adresu:
Městská knihovna Varnsdorf, Karlova 1746, 404 47 Varnsdorf
Přijímají se pouze práce psané na psacím stroji, nebo formou tištěného výstupu u počítače ob řádek.
Text je třeba psát pouze po jedné straně formátu A4.
Každá práce musí mít v záhlaví uveden název a označení žánru příspěvku.
Soutežní příspěvek musí být zaslán ve čtyřech vyhotoveních a nesmí mít více než 10stran textu, u prací v rozsahu nad 10 stran prosíme zaslat pouze úryvek.
Autor k soutěžní práci přiloží zalepenou obálku, v níž budou uvedeny tyto údaje:
Název soutěžní práce, jméno autora, datum narození, adresa, číslo telefonu, e-mail.
Na zvláštní list papíru je nutné napsat souhlas s případným uveřejněním soutěžní práce bez nároku na autorský honorář.
Porota otevře obálky až po vyhodnocení příspěvků.
Originál sout.práce zůstane uložen v archivu městské knihovny
varnsdorf, kopie se nevracejí.Soutěž. Práce bude hodnotit odb.porota.
Tři nejlepší práce v každé kategorii budou odměneny cenami. Porota má právo některou z cen neudělit, případně udělit čestná uznání.
Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže se uskuteční v sobotu 22.června 2002 v Městském divadle Varnsdorf.
Nejúspěšnější autoři budou pozváni na odb.seminář a na závěrečné setkání s porotci a organizátory soutěže ve dnech 21-23.června 2002.
Orggan. Soutěže vydají do konce roku 2002 sborník vybraných prací. Autoři, jejichž příspěvek bude zařazen do sborníku, obdrží 1 výtisk zdarma.
Práce, které nebudou vyhovovat organizačním podmínkám soutěže nebo budou odevzdány po termínu, budou automaticky ze soutěže vyřazeny.
Veškeré informace:
Městská knihovna Varnsdorf
Tel:0413/372 476, 372 088
E-mail:
mkvdf@interdata.cz(paní Smolíková a Domorázková)